קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות3
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגת מנדרינה אננס

עוגת מנדרינה אננס
עוגת מנדרינה אננס דורש כ 45 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון זה משמש 6. מנה אחת מכילה 1178 קלוריות, 12 גרם חלבון, ו 45 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים באמת אהבו את הקינוח הזה. מתכון זה מכלמתכונים דורש אבקת אפייה, סוכר, קמח עוגה וביצים. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 36%, וזה די רע. מתכונים דומים: עוגת קטיף חזירים (עוגת תפוזים מנדרינה עם ציפוי קצפת אננס), עוגת מנדרינה ופולנטה עם סירופ מנדרינה, ו אננס דובדבן ואמברוזיה כתומה מנדרינית.

הוראות

1
שלב קמח, אבקת אפייה ומלח. מערבבים היטב לתערובת.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
2
בקערה גדולה, קיצור שמנת, סוכר לבן, ביצים ווניל יחד; מקציפים עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
קיצורקיצור
ונילוניל
קרםקרם
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מוסיפים תערובת קמח לתערובת מוקרמת לסירוגין עם חלב, מה שהופך 3 יבש 2 תוספות נוזלי; לשלב קלות אחרי כל אחד.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חלבחלב
4
מורחים את הבלילה באופן שווה ל -2 תבניות עוגת שכבות עגולות משומנות ומקומחות בגודל 8 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
5
אופים בחום של 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס) למשך 35 עד 40 דקות, או עד שקיסם המוחדר למרכז יוצא נקי. עוגה מגניב במחבת 10 דקות, ולאחר מכן להתברר על מתלה תיל להתקרר לחלוטין.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
מחבתמחבת
6
חמאת שמנת או מרגרינה. מערבבים בהדרגה סוכר, שמנת ומיץ לימון של קונדיטורים. מקציפים עד לקבלת קרם בהיר. ממלאים ומקפיאים את העוגה. מקשטים את החלק העליון בטבעת של מקטעי כתום מנדרינה מנוקזים היטב סביב הקצה החיצוני. ממלאים את המרכז באננס כתוש סחוט היטב. מקשטים את המרכז בכמה קטעים כתומים נוספים.
מרכיבים שתצטרך
מנדרין כתום חלקיםמנדרין כתום חלקים
אבקת סוכראבקת סוכר
אננס כתושאננס כתוש
פרוסות תפוזפרוסות תפוז
מיץ לימוןמיץ לימון
חמאהחמאה
קרםקרם

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, מרוכךחמאה, מרוכך6516 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח עוגהקמח עוגה312אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תפוזים מנדרינית, סחוטיםתפוזים מנדרינית, סחוטים9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר מנופה של ממתקיםסוכר מנופה של ממתקים3ביציםביצים2(יכול להיות או להרחיק)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקרם בהירקרם בהיר3156 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אננס כתוש, סחוטאננס כתוש, סחוט11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)תפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר לבןסוכר לבן

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

עוגה עובדת ממש טוב עם שמנת שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי עם 5 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "