קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות8
ציון בריאות2
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגת פאונד עם תותים

עוגת פאונד עם תותים
פאונד קייק עם תותים הוא קינוח שמגיש 8. מתבוננים בדמות שלך? מתכון ללא גלוטן זה מכיל 172 קלוריות, 3 גרם חלבון ו-7 גרם שומן למנה. תמורת 70 סנט למנה, המתכון הזה מכסה 5% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, וארבעה יגידו שהוא הגיע למקום. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. גשו לסופר וקנו עוגת פאונד, שמנת, סוכר ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותה היום. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח כ-5 דקות. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 34%, וזה לא כל כך יוצא דופן. עוגת פאונד לימון עם תותים, עוגת פאונד עם תותים וקרם אנגלז ועוגת ריקוטה כתומה עם תותים דומות מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בקערה קטנה מערבבים שמנת חמוצה וסוכר.
מרכיבים שתצטרך
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מניחים קוביות עוגה בכלי קינוח; למעלה עם תותים ושמנת חמוצה ממותקת.
מרכיבים שתצטרך
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

פאונד קייק עובד ממש טוב עם קרם שרי, פורט ומוסקטו ד'אסטי. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שתוכלו לנסות הוא Famille Vincent Cremant de Bourgogne. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-24 דולר.
Famille Vincent Cremant de Bourgogne
Famille Vincent Cremant de Bourgogne
מענבי השרדונה נוצץ זה מעניק ברית לרעננות, גוף וחלקות. הקרמנט ברוט יבש ומציע בועות עדינות (1.5 מיליון/30 דקות - ספרנו אותן אבל אתם לא חייבים להאמין לי בשביל זה!), רמזים לפרחים באף, פריכים ופירותיים בחך. זוהי קלאסיקה נהדרת לכל אירוע חגיגי.