קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת קקאו-בננה

עוגת קקאו-בננה
עוגת קקאו-בננה היא אולי הקינוח שאתם מחפשים. והוא יספק כ 12 מנות. מנה אחת מכילה 297 קלוריות, 6 גרם של חלבון ו7 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לכם מלח, חלב חמאה, קמחוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא ציון spoonacular גדול כל כך של 28%. נסו עוגת בננה קקאו עם מערבולת חמאת שקדים (Paleo), עוגת קקאו-גזר עם קקאו קראמבל, ו עוגת קקאו-גזר עם קקאו קראמבל (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 35
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
כדי להכין עוגה, לשלב את המרכיבים הראשונים 7; מערבבים היטב עם מקצף. כפית קמח קלות לתוך כוס מדידה יבשה, ורמה עם סכין.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
כוס מדידהכוס מדידה
סכיןסכין
מקציףמקציף
3
מערבבים קמח, 1 כוס סוכר מגורען, ואת 4 המרכיבים הבאים (1 כוס סוכר מגורען באמצעות מלח) בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מוסיפים תערובת חלב חמאה לתערובת קמח, ערבוב רק עד מעורבב.
מרכיבים שתצטרך
חלב-חמאהחלב-חמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
5
לנצח חלבונים ביצה עם מיקסר במהירות גבוהה עד פסגות רכות טופס.
מרכיבים שתצטרך
חלבוניםחלבונים
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
6
הוסף 1/2 כוס סוכר מגורען, 1 כף בכל פעם, פועם עד פסגות נוקשות טופס. מקפלים את החלבונים ביצה מוכה לתוך הבלילה; יוצקים הבלילה לתוך 13 x 9 אינץ תבנית אפייה מצופה ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
תרסיס בישולתרסיס בישול
חלבוניםחלבונים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
7
אופים ב 350 במשך 35 דקות או עד מפרט עץ מוכנס במרכז יוצא נקי. מגניב לגמרי על מתלה תיל.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
8
כדי להכין את הדובדבן, לשלב אבקת סוכר, חלב ללא שומן, ו 1/8 כפית בננה לחלץ (אם תרצה). מקפלים את ציפוי מוקצף.
מרכיבים שתצטרך
ציפוי מוקצףציפוי מוקצף
תמצית בננהתמצית בננה
אבקת סוכראבקת סוכר
חלב ללא שומןחלב ללא שומן
ציפויציפוי
9
מורחים הדובדבן על העוגה; כיסוי וצינה לפחות 1 שעה. למעלה עם פרוסות בננה, ומפזרים קקאו, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
בננהבננה
מורחיםמורחים
אבקת קקאואבקת קקאו
ציפויציפוי

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים0(יכול להיות או להרחיק)תמצית בננהתמצית בננה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבננה פרוסהבננה פרוסה6largesתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה2largesחלמוניםחלמונים2(חוֹרֶף)חלב נטול שומןחלב נטול שומן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר מגורען, מחולקסוכר מגורען, מחולק2(יכול להיות או להרחיק)גרגרי קפה מיידייםגרגרי קפה מיידיים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב חמאה דל שומןחלב חמאה דל שומן1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירה פירות ללא שומן (כגון Sunsweet Lighter Bake)פירה פירות ללא שומן (כגון Sunsweet Lighter Bake)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקקאו לא ממותקקקאו לא ממותק2(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ציפוי מוקצף ללא שומן קפוא, מופשרציפוי מוקצף ללא שומן קפוא, מופשר