קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות8
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת שוקולד חדשה ומשופרת

עוגת שוקולד חדשה ומשופרת
תמיד כיף שיש עוד מתכון של קינוח, אז תנו הזדמנות ל חדש ומשופר עוגת שוקולד ארל. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 7 גר' של חלבון, 27 גרם של שומן, וסך הכל 595 קלוריות. והוא יספק כ 8 מנות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם מים, סירופ שוקולד, חלב התאדה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 24%. מתכונים דומים: עוגת השוקולד של ארל, עוגת שוקולד-ארל גריי, ו כמהין שוקולד ארל גריי.

הוראות

1
אופים קרום עוגה 9 אינץ ' באמצעות המתכון הביתי האהוב עליך או בקירור או קפוא dough.In סיר גדול (אני משתמש 3 ליטר כל לבוש מתכת), לטאטא סוכר, אבקת קקאו, קמח, מלח, חלמונים ביצה, התאדה חלב ומים יחד.
מרכיבים שתצטרך
6 אונקיות קוקוס מגורר6 אונקיות קוקוס מגורר
1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי
זנים של פטריותזנים של פטריות
חצאי פטל טריים, אוכמניות או פרוסות תותיםחצאי פטל טריים, אוכמניות או פרוסות תותים
פולי וניל, מפוצלים לאורך (או 1 1/2 כפיות תמצית וניל)פולי וניל, מפוצלים לאורך (או 1 1/2 כפיות תמצית וניל)
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
2
שים את הסיר על חום בינוני ומערבבים במשך כחמש דקות או עד שהתערובת מתעבה ובועות גדולות מתחילות להיווצר על פני השטח. מהרגע שהתערובת מתחילה לבעבע ולרתוח, ממשיכים לערבב במשך 1/2 דקות נוספות.
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
3
הסר מהחום ויוצק לתוך קערת זכוכית. במהירות להקציף את החמאה, ולאחר מכן להקציף את הוניל. שים פיסת קלף או נייר שעווה חמאה על החלק העליון ולתת מגניב בטמפרטורת החדר במשך כשעה. הערה: בשלב זה אתה עשוי לחשוב המילוי נראה דק, אבל זה יקבע כאשר אתה להירגע זה.
מרכיבים שתצטרך
ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
ציוד שתשתמש בו
חבילה אחת, מינימום 40 ספירה, שיפודי במבוק 8 אינץ'חבילה אחת, מינימום 40 ספירה, שיפודי במבוק 8 אינץ'
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
4
יוצקים את מילוי מקורר מעט לתוך קליפת עוגה אפויה וצינה במשך כמה שעות או עד קר מאוד.כאשר העוגה הוא מקורר, להכות את השמנת עד פסגות להתחיל להיווצר, להכות את הסוכר ווניל עד הפסגות נוקשות, ואז לשים שמנת בשקית מאפה או שקית רוכסן חובה כבדה עם סוף חתוך את צינור אותו מעל.
מרכיבים שתצטרך
חצאי פטל טריים, אוכמניות או פרוסות תותיםחצאי פטל טריים, אוכמניות או פרוסות תותים
ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
300 גרם (11 אונקיות) שוקולד חלב, קצוץ אחיד300 גרם (11 אונקיות) שוקולד חלב, קצוץ אחיד
5
מפזרים את האגוזים הקלויים וקצוצים, ואז טפטוף עם סירופ קרמל וסירופ שוקולד.
מרכיבים שתצטרך
2 כוסות יוגורט פרוזן שוקולד דל שומן2 כוסות יוגורט פרוזן שוקולד דל שומן
מים רגיליםמים רגילים
זיתים ירוקים עם פימיינטוס, כ-16 זיתים גדוליםזיתים ירוקים עם פימיינטוס, כ-16 זיתים גדולים

מרכיבים

8ריבס, קצוץ טרי או קפואתוצרת בית או חנות קנה סירופ קרמלתוצרת בית או חנות קנה סירופ קרמל8ריבס, קצוץ טרי או קפואסירופ שוקולדסירופ שוקולד3largesחלמוניםחלמונים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק6 אונקיות קוקוס מגורר6 אונקיות קוקוס מגורר3(חוֹרֶף)קמחקמח1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת מתוקהשמנת מתוקה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי פקאן קלויים וקצוציםאגוזי פקאן קלויים וקצוצים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים1צביטהמעט מלחמעט מלח1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בטמפרטורת החדר חמאה ללא מלחבטמפרטורת החדר חמאה ללא מלח3(חוֹרֶף)אבקת קקאו לא ממותק (Rodelle Dutch works well)אבקת קקאו לא ממותק (Rodelle Dutch works well)11 קילו קישואים,תמצית וניל (למחוץ Sonoma)תמצית וניל (למחוץ Sonoma)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב