קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות47
מגזין

עוגת שוקולד עם תות צלוי-קרם חמאה בלסמי שוויצרי

עוגת שוקולד עם תות צלוי-קרם חמאה בלסמי שוויצרי
עוגת שוקולד עם תות קלוי - בלסמי שוויצרי חמאה הוא צמחוני קינוח. מנה אחת מכילה 4296 קלוריות, 43 גרם חלבון ו 261 גר' של שומן. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. אם יש לכם חומץ חומץ חומץ חומצי ביקבלסמישוקולטדסרטרוסטרהרבריסווייס, אבקת אפייה, מלח, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. 4 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו עוגות שוקולד עם קצפת תות שוויצרי חמאה, עוגת שוקולד לחה עם מרנג שוקולד שוויצרי קרם חמאה, ו עוגות תות עם קצפת תות שווייצרית חמאה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 177°. גריז וקמח שני 9 אינץ ' מחבתות אפייה עגולות.מערבבים יחד סוכר, קמח, קקאו, אבקת אפייה, סודה לשתייה ומלח בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
אבקת קקאואבקת קקאו
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה
תנורתנור
2
מוסיפים ביצים, חלב, שמן ווניל; להכות על מהירות בינונית של מיקסר 2 דקות. מערבבים במים רותחים (הבלילה תהיה דקה).
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
מיםמים
ביצהביצה
חלבחלב
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
3
יוצקים את הבלילה לתוך מחבתות מוכנות.
4
אופים 30 עד 35 דקות או עד עץ לבחור מוכנס במרכז יוצא נקי. מגניב 10 דקות; להסיר מן המחבתות כדי מדפי תיל. מגניב לגמרי.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים2(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2(חוֹרֶף)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)5largesתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה2קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)4146 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה9אינצ ' יםמחממים תנור ל 350°F. גריז וקמח שני מחבתות אפייה עגולותמחממים תנור ל 350°F. גריז וקמח שני מחבתות אפייה עגולות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו30אופים דקות או עד עץ לבחור מוכנס במרכז יוצא נקי. מגניב 10 דקות; להסיר מן המחבתות כדי מדפי תיל. מגניב לגמריאופים דקות או עד עץ לבחור מוכנס במרכז יוצא נקי. מגניב 10 דקות; להסיר מן המחבתות כדי מדפי תיל. מגניב לגמרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית, לטפטוףשמן זית, לטפטוף1צביטהקמצוץ מלחקמצוץ מלח11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)2ריבס, קצוץ טרי או קפואמותאם מ דביק דביק דביק קרמי Chewyמותאם מ דביק דביק דביק קרמי Chewy2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתותים טריים (אתה יכול להשתמש אלה קפואים)תותים טריים (אתה יכול להשתמש אלה קפואים)2ריבס, קצוץ טרי או קפואתות צלוי-קרם חמאה בלסמי שוויצריתות צלוי-קרם חמאה בלסמי שוויצרי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)(4 מקלות) חמאה ללא מלח, לחתוך לתוך כפות, טמפרטורת החדר(4 מקלות) חמאה ללא מלח, לחתוך לתוך כפות, טמפרטורת החדר1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקקאו לא ממותקקקאו לא ממותק11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס2(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים רותחיםמים רותחים2ריבס, קצוץ טרי או קפואBakebalsamic vinegarbuttercreamchocolatedessertrawberriesswiss meringueBakebalsamic vinegarbuttercreamchocolatedessertrawberriesswiss meringue2ריבס, קצוץ טרי או קפואהלגההלגה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שוגרשוגר1-2 כפות שמן זית כתית מעולהאתה גם רואה תמונות נוספות של ההליך מעל בזרם Flickr שלנואתה גם רואה תמונות נוספות של ההליך מעל בזרם Flickr שלנו2012© - 2016, המטבח של Foodies. כל הזכויות שמורות | The Foodies' Kitchen© - 2016, המטבח של Foodies. כל הזכויות שמורות | The Foodies' Kitchen