קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות5
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת שכבות דלעת מתובלת

עוגת שכבות דלעת מתובלת
והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 710 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 21 גרם שומן. 136 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לכם צימוקים, ממרח וניל, קוקוס ועוד, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו עוגת שכבות דלעת מתובלת עם ציפוי גבינת שמנת, עוגת שכבות קישואים מתובלת, ו עוגת שכבות מתובלת עם ציפוי גבינת שמנת תפוזים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מתלה מיקום במרכז תנור מחממים ל 177°. Butter שני 9 אינץ 'בקוטר מחבתות עוגה עם 1 1/2 אינץ' -צדדים גבוהים. שורה תחתונה של מחבתות עם נייר קלף; מחבתות אבק עם קמח. לנפות 3 כוסות קמח הבא 7 מרכיבים לתוך קערה בינונית. באמצעות מיקסר חשמלי, להכות הן סוכרים ושמן בקערה גדולה עד בשילוב (תערובת ייראה גרגרי).
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
תנורתנור
2
מוסיפים ביצים 1 בכל פעם, מכים עד מעורבב היטב לאחר כל תוספת.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
3
להוסיף דלעת, וניל, קליפת תפוז; לנצח עד מעורבב היטב.
מרכיבים שתצטרך
גרידה כתומהגרידה כתומה
דלעתדלעת
ונילוניל
4
להוסיף תערובת קמח; לנצח רק עד incorporated. מערבבים בצימוקים וקוקוס 3/4 כוס. מחלקים את הבלילה בין מחבתות מוכנות. חלק עליון.
מרכיבים שתצטרך
קוקוסקוקוס
צימוקיםצימוקים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
5
אופים עוגות עד tester מוכנס למרכז יוצא נקי, על 1 שעה. עוגות מגניבות לגמרי במחבתות על מתלה. הפעל סכין סביב עוגות כדי לשחרר. הפוך עוגות על מדפים; להסיר נייר קלף. הפוך עוגות, מעוגל צד למעלה. באמצעות סכין משונן, לקצץ מעוגלים צמרות של עוגות לרמה.
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
סכין משונןסכין משונן
תנורתנור
סכיןסכין
1
באמצעות מיקסר חשמלי, מקציפים גבינת שמנת וחמאה בקערה גדולה עד חלקה. מקציפים ברום כהה ווניל.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
רום כההרום כהה
ונילוניל
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
2
להוסיף אבקת סוכר 3 תוספות, מכות רק עד ציפוי הוא חלק לאחר כל תוספת (לא overbeat או ציפוי עשוי להיות רך מדי כדי להפיץ).
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
ציפויציפוי
מורחיםמורחים
3
מניחים שכבת עוגת דלעת 1, צד שטוח למטה, על מגש.
מרכיבים שתצטרך
דלעתדלעת
4
מורחים חצי מקצפת גבינת שמנת מעל העוגה לקצוות. למעלה עם שכבת העוגה השנייה, בצד גזוז למטה.
מרכיבים שתצטרך
ציפוי גבינת שמנתציפוי גבינת שמנת
מורחיםמורחים
5
מורחים הנותרים זיגוג מעל (לא צדדים) של עוגה.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
מורחיםמורחים
6
מפזרים קוקוס נוסף על. לעשות קדימה: ניתן לעשות 1 יום קדימה. מכסים בכיפת עוגה ומקררים.
מרכיבים שתצטרך
קוקוסקוקוס
7
בואו לעמוד בטמפרטורת החדר 1 שעה לפני ההגשה.
8
חותכים עוגה לחתיכות ומגישים.
1
עדיף להפחית את הציפוי מאשר להפריז בו. האיפוק הזה גורם לציפוי מעט יותר מוצק שקל יותר להפיץ.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
מורחיםמורחים

מרכיבים

7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ', צוננתחמאה, חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ', צוננת2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)דלעת טהורהדלעת טהורה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקממותק קוקוס בתוספת תוספת לקישוטממותק קוקוס בתוספת תוספת לקישוט227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת גבינת שמנת, טמפרטורת החדרחבילת גבינת שמנת, טמפרטורת החדר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רום כההרום כהה4largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(ארוז) סוכר חום זהוב(ארוז) סוכר חום זהוב2(יכול להיות או להרחיק)allspice הקרקעallspice הקרקע1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קינמון טחוןקינמון טחון2(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע1(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קליפת תפוז מגוררתקליפת תפוז מגוררת1בצל צהוב בינוני, קצוץאבקת סוכר (נמדד, ולאחר מכן מנופה)אבקת סוכר (נמדד, ולאחר מכן מנופה)1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק10(חוֹרֶף)(1 1/4 מקלות) חמאה ללא מלח, טמפרטורת החדר(1 1/4 מקלות) חמאה ללא מלח, טמפרטורת החדר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס11 קילו קישואים,תמצית וניל או דבק ונילתמצית וניל או דבק וניל