קושימומחה
מוכן ב1 ש, 35 דק.
מנות8
ציון בריאות6
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת תות קלאסית

עוגת תות קלאסית
תמיד כיף שיש עוד מתכון של קינוח, אז תנו הזדמנות ל עוגת תות קלאסי. והוא מספק כ 8 מנות . מנה אחת מכילה עד 6 גר' של חלבון, 26 גרם של שומן, וסך הכל 524 קלוריות. גשו לסופר וקנו מיץ לימון, משחת שעועית וניל, תותים, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום האם. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -35 דקות. נסו עוגת תות קלאסית, עוגת תות קלאסית, ו עוגת תות קלאסית (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את התנור ל 350 מעלות F. חמאה מחבת עוגה עגולה 8 אינץ', ואז בשורה התחתונה עם נייר קלף; חמאה על קלף ואבק עם קמח, הקשה על העודף.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
טופס עוגהטופס עוגה
תנורתנור
1
לטאטא את הקמח, סוכר מגורען, אבקת אפייה ומלח בקערה בינונית עד בשילוב.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
אבקת אפייהאבקת אפייה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
לטאטא את החמאה המומסת, רסק וניל שעועית, ביצים, חלב וגרידת לימון בקערה בינונית עד חלקה רק.
מרכיבים שתצטרך
משחת ונילמשחת וניל
גרידת לימוןגרידת לימון
חמאהחמאה
ביצהביצה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
3
מוסיפים את החומרים הרטובים למרכיבים היבשים ומערבבים עם כף עץ עד לשלב.
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
4
יוצקים את הבלילה לתוך המחבת מוכן ואופים עד קיסם מוכנס לתוך האמצע יוצא נקי, 35 עד 40 דקות.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
מחבתמחבת
5
להעביר מתלה ולתת מגניב 10 דקות במחבת, ואז להפוך את המחבת על המדף ולתת מגניב לחלוטין.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
בינתיים, לעשות את התוספות ומילוי: חצי 16 תותים.
מרכיבים שתצטרך
תותיםתותים
7
לטאטא 1 כף מים וג ' לי תות בקערה בינונית עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
ג ' לי תותג ' לי תות
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
8
מוסיפים את התותים חצויים וזורקים למעיל; להפריש. דק לחתוך את התותים הנותרים, ואז לזרוק עם 2 כפות סוכר ממתקים ומיץ לימון בקערה בינונית אחרת; להפריש. לנצח את השמנת הכבדה, הנותרים 1 כף סוכר ממתקים ותמצית וניל בקערה עם מיקסר על מהירות בינונית גבוהה עד פסגות רכות טופס. מקררים את הקצפת עד מוכן להרכיב. בזהירות לחתוך את העוגה במחצית אופקית עם סכין משונן.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
תמצית ונילתמצית וניל
קצפתקצפת
תותיםתותים
שמנת כבדהשמנת כבדה
מיץ לימוןמיץ לימון
ציוד שתשתמש בו
סכין משונןסכין משונן
בלנדרבלנדר
קערהקערה
9
מניחים את החלק התחתון לחתוך בצד על מגש.
10
טפטוף המיצים מן פירות יער פרוס על הצדדים לחתוך של שני חצאי העוגה. מקפלים כמה כפות של קצפת לתוך פירות יער פרוס; כף על שכבת העוגה התחתונה. מכסים עם שכבת העוגה השנייה, ולאחר מכן למעלה עם שאר קצפת. למעלה עם תותים חצויים ומיצים שלהם. צילום: אנה ויליאמס
מרכיבים שתצטרך
קצפתקצפת
תותיםתותים
פירות יערפירות יער

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים3(חוֹרֶף)סוכר ממתקיםסוכר ממתקים2largesביצים, בטמפרטורת החדר, מכותביצים, בטמפרטורת החדר, מכות3156 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרה, ועוד לאבקקמח לכל מטרה, ועוד לאבק2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקרם כבד קרקרם כבד קר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי1(יכול להיות או להרחיק)גרידת לימון מגוררת דקגרידת לימון מגוררת דק1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1בצל צהוב בינוני, קצוץתותים, מגולשיםתותים, מגולשים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ג'לי תותג'לי תות5(חוֹרֶף)חמאה לא מלוחה, נמסה ועוד למחבתחמאה לא מלוחה, נמסה ועוד למחבת2(יכול להיות או להרחיק)משחת שעועית וניל (או זרעים מ 1/2 שעועית וניל)משחת שעועית וניל (או זרעים מ 1/2 שעועית וניל)0(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב מלא, בטמפרטורת החדרחלב מלא, בטמפרטורת החדר