קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 18 דק.
מנות8
ציון בריאות10
מגזין

עוף חמאה בלטי

עוף חמאה בלטי
עוף חמאה Balti עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. מנה זו מכילה כ 28 גרם חלבון 18 גרם של שומן, וסך הכל 313 קלוריות. אם יש לך קינמון טחון, תרמילי הל, כורכום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב יוגורט רגיל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,5 דקות יוגורט קפוא אפרסק בריא כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. זמן הכנת המתכון כ 4 שעות ו-18 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, נסו עוף חמאה בלטי, עוף חמאה בלטי, ו עוף בלטי (מתכונים דומים).

הוראות

1
בשקית גדולה zip העליון, לשלב את יוגורט, שקדים טחונים, תבלינים, זנגביל, שום, עגבניות ומלח.
מרכיבים שתצטרך
חמאה רכה לשימון צורות האפייהחמאה רכה לשימון צורות האפייה
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
צ'יפס קינמון וייטנאמיצ'יפס קינמון וייטנאמי
חבילת עוגת שכבות וניל קפואהחבילת עוגת שכבות וניל קפואה
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
2
הוסף את העוף, לחץ על אוויר רב ככל האפשר ולאטום את התיק. מקררים 2-4 שעות.ממיסים את החמאה והשמן במחבת הווק או הטחון שלך.
מרכיבים שתצטרך
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
אריזות של 5 עד 8.8 אונקיות אורז חום מלא באורך 90 שניות, מוכן למיקרוגל, או 4 כוסות אורז חום מבושלאריזות של 5 עד 8.8 אונקיות אורז חום מלא באורך 90 שניות, מוכן למיקרוגל, או 4 כוסות אורז חום מבושל
3
מטגנים את הבצל מעל חום בינוני עד רך שקוף, על 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4
מוסיפים את תערובת העוף, כולל כל המרינדה. מביאים לרתיחה מעל חום בינוני גבוה, ואז להפחית לרתיחה במשך כ 10 דקות, או עד העוף מבושל דרך.
מרכיבים שתצטרך
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
5
תוסיף חצי כוסברה.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
6
יוצקים את חצי וחצי ומערבבים היטב. מביאים לרתיחה, ואז מיד לכבות את החום.
7
הגשה מעוטרת בכוסברה ובצמחים הקצוצים הנותרים.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)עלה דפנה כתוש (למחוץ אבקה או תהליך במטחנת קפה לפני המדידה)עלה דפנה כתוש (למחוץ אבקה או תהליך במטחנת קפה לפני המדידה)4(חוֹרֶף)חמאה (מקל 1/2)חמאה (מקל 1/2)397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביותעגבניות חתוכות לקוביות2(יכול להיות או להרחיק)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף8ריבס, קצוץ טרי או קפואגבעול כוסברה טרי, לקישוטגבעול כוסברה טרי, לקישוט2(חוֹרֶף)כוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה11 קילו קישואים,גארם מסאלהגארם מסאלה2ציפורןכפית שום מגורדכפית שום מגורד11 קילו קישואים,gingerroot מגורד (על חתיכת 1 אינץ', קלופים)gingerroot מגורד (על חתיכת 1 אינץ', קלופים)4תרמילי הל ירוקיםתרמילי הל ירוקים57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שקדים טחוניםשקדים טחונים0(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון0(יכול להיות או להרחיק)ציפורן קרקע (לא להשמיט אלה הם חיוניים ארומה עשירה)ציפורן קרקע (לא להשמיט אלה הם חיוניים ארומה עשירה)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחצי-חציחצי-חצי1(חוֹרֶף)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבצל, פרוסבצל, פרוס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט רגיל, פלוסיוגורט רגיל, פלוס2(חוֹרֶף)יוגורט רגיליוגורט רגיל1קילוגרםחזה עוף נטול עצמות או 2 1/4 ק חזה עוף נטול עצמות או 2 1/4 ק " ג ירכיים חסרות עור, חתוכות לקוביות 1/2 אינץ2(יכול להיות או להרחיק)כורכום (אופציונלי)כורכום (אופציונלי)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי בתפריט? נסה זיווג עם Gruener Veltliner, Riesling, ו Sparkling rosé. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Brundlmayer Kamptaler Terrassen גרונר Veltliner. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 25 דולר.
Brundlmayer Kamptaler Terrassen Gruner Veltliner
Brundlmayer Kamptaler Terrassen Gruner Veltliner
פרחים, פירות סיד עדין, תפוח ואורן תפוח עם רמז של עשבי תיבול, תבלין ושמרים, רך בטעם הראשון, למרות החומציות התוססת שלה, אז פשוט, טרי על החיך, פירות רכים, ניואנסים מינרליים, מבנה טוב ואיזון, גוף בינוני ומינרלים עדינים בגימור הפיקנטי.לוויה מושלמת למתחילים רבים כגון פורל מעושן, בשר חזיר, ירקות קרים, טאפאס, או גבינת עיזים במרינדה טרי עם עשבי תיבול; גם טוב מאוד עם ברביקיו דגים, מזון ים, או עוף קלוי.