קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות30
מגזין

עוף חמוץ מתוק עם אורז שומשום

עוף חמוץ מתוק עם אורז שומשום
עוף חמוץ מתוק עם אורז שומשום עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 589 קלוריות, 33 גרם חלבון ו 20 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. רק מעטים מאוד אהבו את המנה הסינית הזאת. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. גשו לסופר וקנו ביצים, שמן זית, פלפל, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. נסו עוף חמוץ מתוק עם אורז חום, עוף בקארי אדום שומשום עם בוק צ'וי ואורז קוקוס מתוק, ו עוף אפוי חמוץ מתוק עם אורז מטוגן (מתכונים דומים).

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)זרעי שומשום שחורזרעי שומשום שחור4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז לבן מבושלאורז לבן מבושל596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעמילן תירסעמילן תירס2x ביצים, הוכהx ביצים, הוכה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמחקמח1(יכול להיות או להרחיק)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה11 קילו קישואים,צבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך1פלפל ירוק x, חתוך לקוביותפלפל ירוק x, חתוך לקוביות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים11 קילו קישואים,תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד3(חוֹרֶף)חבילת סזון עם כוסברה ואחיוטחבילת סזון עם כוסברה ואחיוט7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאננס קצוץאננס קצוץ796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק8 כוסות חצאי ענבים ירוקים8 כוסות חצאי ענבים ירוקים1x פלפל אדום, חתוך לקוביותx פלפל אדום, חתוך לקוביות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ יין אורזחומץ יין אורז1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן שומשום קלוישמן שומשום קלוי4x עצמות, חזה עוף ללא עור, לחתוך לחתיכות 1 אינץx עצמות, חזה עוף ללא עור, לחתוך לחתיכות 1 אינץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסייתי בתפריט? נסה זיווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Lubanzi Chenin בלאן. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 16 דולר.
Lubanzi Chenin Blanc
Lubanzi Chenin Blanc
את 2018 לובנזי Chenin Blanc נמשך מתוך תערובת של גפנים מבוגרים, יבשים מגודלים בוש & צעיר, לטפטף גפנים מושקים. צבע הקש העמוק שלה מצביע על רעננות בשל ומורכבות. האף מביא פירות טרופיים & אבן הראשון, מעורר מחשבות של מנדרינה & ליצ ' י. החיך הוא עגול ובשרני, דוחף ליצ ' י קדימה שוב, יחד עם אפרסק לבן, משמש & תפוח ירוק, כל נישא על ידי מגע של חומציות גבוהה. יש בהירות & רמז קל של לחם טרי בכל רחבי. הסיום הוא ארוך, רך & חיבה.