קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות5
מגזין

עוף טנדורי (קל)

עוף טנדורי (קל)
המתכון עוף טנדורי (קל) מוכן תוך כ 45 דקות,. והוא בהחלט מצוין ללא גלוטן אפשרות לאוהבי אוכל הודי. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. במנה עיקרית זו יש 562 קלוריות, 43 גרם חלבון ו 40 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו פלפל, כמון, עוף ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב מיץ הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מזון מלאך ליים עם זיגוג לימון ופיסטוקים כקינוח. נסו עוף טנדורי קל, עוף טנדורי קל של ארטי, ו עוף טנדורי ביתי קל (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, Riesling, ו Sparkling רוזה הם הבחירה העליונה שלי עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. Markus Huber Obere Steigen Gruner Veltliner עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
Markus Huber Obere Steigen Gruner Veltliner
Markus Huber Obere Steigen Gruner Veltliner
צהוב בהיר עם גוונים ירוקים. פלפל על האף, רמזים של תבלינים האופייניים Grüner Veltliner, עשבי תיבול ארומטיים ופירות צהובים. צפוף ומורכב על החיך, פוטנציאל הזדקנות מבטיח.