קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות11
מגזין

עוף מטוגן אורז

עוף מטוגן אורז
עוף מטוגן אורז הוא נטול גלוטן ולקטוז ומשמש כמנה עיקרית. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 392 קלוריות, 21 גרם חלבון ו 17 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. רק מעטים מאוד אהבו את המנה הסינית הזאת. אם יש לך רוטב צ'ילי אסייתי-שום, בצל, שמן צמחי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 47%. מתכונים דומים: עוף מטוגן אורז, עוף מטוגן אורז, ו עוף מטוגן אורז.

הוראות

1
חום 1 כף. שמן במחבת גדולה על חום בינוני-גבוה 1 דקה; מוסיפים ביצים, ומבשלים, ערבוב בעדינות, 1 עד 2 דקות או עד מקושקשת ברכות.
מרכיבים שתצטרך
2
הסר ביצים ממחבת; קוצצים.
מרכיבים שתצטרך
3
חום שנותר 2 כפות. שמן במחבת; להוסיף בצל, פלפל, שעועית ירוקה, ומערבבים 3 עד 4 דקות או עד ירקות הם פריך במכרז.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים עוף, ומערבבים 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים אורז, רוטב סויה ורוטב צ ' ילי שום; מוקפץ 3 עד 4 דקות או עד מחומם היטב. מערבבים ביצים מקושקשות; מפזרים תוספות הרצוי.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות Delaire גרף Chenin בלאן. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 21 דולר לבקבוק.
Delaire Graff Chenin Blanc
Delaire Graff Chenin Blanc
צבע חיטה מוזהב בהיר. הבעות שכבות של הדרים ופירות טרופיים עם שכבות עדינות של דבש ושקדים ברקע. מאוזן ומובנה להפליא, הטעמים מחמיאים על ידי מינרליות עדינה.