קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות4
מגזין

עוף מטוגן עשב פריך

עוף מטוגן עשב פריך
עוף מטוגן עשב פריך יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 369 קלוריות, 20 גרם חלבון ו 24 גרם של שומן למנה. מתכון זה מ pbs.org יש 3 אוהדים. גשו לסופר וקנו רוזמרין, שום, מלח, ועוד מספר מצרכים כדי להפוך אותו היום. כדי להשתמש ב טריזי לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בקלאווה מגולגלת כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: חמאה פריכה-עוף מטוגן עשב, שרימפס מטוגן פריך עם רוטב עשבי תיבול ירוק, ו פריך אפוי עוף w / עשבי תיבול רוטב באפלו.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

הדרום יכול להיות לזווג עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. פרס פארקר סנטה ברברה ריזלינג עם 4.1 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
Fess Parker Santa Barbara Riesling
Fess Parker Santa Barbara Riesling
הערות פרחוניות ופריחה כתומה, מתערבבים עם ניחוחות של הדר, אפרסק, יערה ומשמש קל על האף. על החיך תוכלו למצוא טעמים של אפרסק, משמש והדרים. טעמים אלה משלבים כדי לייצר ריזלינג יבש, אך מאוזן היטב.