קושיבינוני
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות31
מגזין

עוף סצ'ואן מוקפץ

עוף סצ'ואן מוקפץ
צריך ללא גלוטן ומנה עיקרית ללא חלב? עוף סצ'ואן מוקפץ יכול להיות מתכון מצוין לנסות. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 433 קלוריות, 32 גרם חלבון ו 18 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם פלפל, ממרח צ'ילה, מלח ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתם יכולים להכין את זה. הכנת המנה לוקחת כ 25 דקות. מתכונים דומים: עוף וברוקולי מוקפץ, עוף מהיר וברוקולי מוקפץ, ו מהיר 15 דקות עוף מוקפץ וירקות.

הוראות

1
שלב 2 כפיות שמן שומשום והבא 6 מרכיבים (באמצעות מלח) בקערה קטנה.
מרכיבים שתצטרך
2
מחממים ווק או מחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה.
3
מוסיפים 1 כפית שמן שומשום ו 1 כף שמן קנולה; מערבולת.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים עוף; מוקפץ 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
הסר עוף מהמחבת.
מרכיבים שתצטרך
6
הוסף הנותרים 1 כף שמן קנולה; מערבולת.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים פלפלים ואת 4 המרכיבים הבאים (דרך שום); מוקפץ 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
8
להוסיף תערובת מרק; לבשל 30 שניות או עד עבה. להחזיר עוף למחבת; לבשל 4 דקות או עד העוף נעשה. כף 1/2 כוס אורז על כל אחד 4 צלחות; העליון כל אחד עם תערובת עוף 1 כוס, בצל ירוק, ובוטנים.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

2(חוֹרֶף)שמן קנולה, מחולקשמן קנולה, מחולק2(יכול להיות או להרחיק)הדבק צ'ילה (כגון סמבל oelek)הדבק צ'ילה (כגון סמבל oelek)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז לבן מבושל ארוך גרגיר חםאורז לבן מבושל ארוך גרגיר חם2(יכול להיות או להרחיק)עמילן תירסעמילן תירס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן שומשום כהה, מחולקשמן שומשום כהה, מחולק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ג'ינג'ר מגורד טריג'ינג'ר מגורד טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שום טרי טחוןשום טרי טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(1 אינץ') פרוסות בצל ירוק(1 אינץ') פרוסות בצל ירוק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף נטול שומן, דל נתרןמרק עוף נטול שומן, דל נתרן2(חוֹרֶף)רוטב סויה דל נתרןרוטב סויה דל נתרן1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל חתוך אנכיתבצל חתוך אנכית1פלפל אדום, חתוך לרצועותפלפל אדום, חתוך לרצועות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ אורזחומץ אורז596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבוטנים קלויים קצוצים ללא מלחבוטנים קלויים קצוצים ללא מלח0(יכול להיות או להרחיק)2/3 כוס (זוג חופנים) פרמג'אנו או רומנו מגורר2/3 כוס (זוג חופנים) פרמג'אנו או רומנו מגורר454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חצאי חזה עוף ללא עור וללא עצמות, חתוכים לחתיכות בגודל נגיסהחצאי חזה עוף ללא עור וללא עצמות, חתוכים לחתיכות בגודל נגיסה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבאלכסון לחתוך אפונה שלגבאלכסון לחתוך אפונה שלג1פלפל צהוב, חתוך לרצועותפלפל צהוב, חתוך לרצועות