קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות6
ציון בריאות9
מגזין

עוף עם בצל, דבש, ונענע

עוף עם בצל, דבש, ונענע
עוף טג'ין עם בצל, דבש, נענע עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 812 קלוריות, 58 גרם חלבון ו 54 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %28 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. לך לחנות ותביא מיץ תפוזים, נענע, לימון ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש במטבעה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות מנטה כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וקמאיות דיאט. נסו עוף טג'ין עם חומוס ונענע, טג'ין עוף עם משמש ודבש, ו טג'ין של בצל (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב הראשון 7 מרכיבים בקערה גדולה.
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
2
מוסיפים עוף, פונים למעיל.
מרכיבים שתצטרך
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
3
מחממים שמן וחמאה בתנור טג ' ין או הולנדי על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
כוסות חמאת בוטנים, קצוצות גסכוסות חמאת בוטנים, קצוצות גס
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
סיר טג ' יןסיר טג ' ין
4
מוסיפים עוף, צד העור למטה, ומבשלים 4 עד 5 דקות לכל צד או עד חום זהוב. (לבשל בקבוצות, במידת צורך.)
מרכיבים שתצטרך
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
5
העברה לצלחת.
6
מוסיפים שום למחבת, ומטגנים על 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
7
להוסיף מנטה, טימין, מרק, עוף, וכל מיצים שננקזו על צלחת. מכסים, מפחיתים את החום לנמוך, ומבשלים 30 עד 35 דקות או עד שהעוף רך.
מרכיבים שתצטרך
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום
2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)
8
הביאו בצל ו-3 המרכיבים הבאים לרתיחה בסיר נפרד על אש נמוכה; מבשלים 8 עד 10 דקות או עד שלמון הופך רך ונוזלי מתעבה. להשליך ענפי עשב; לשפוך זיגוג על עוף, ומקשטים, אם תרצה בכך.
מרכיבים שתצטרך
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
רוטב שומשום יפני מוכןרוטב שומשום יפני מוכן
קליפות מלימוןקליפות מלימון
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף

מרכיבים

2(חוֹרֶף)כוסות חמאת בוטנים, קצוצות גסכוסות חמאת בוטנים, קצוצות גס2קילוגרםעוף, לחתוך 8 חתיכותעוף, לחתוך 8 חתיכות3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זנגביל מגורד טריזנגביל מגורד טרי3(חוֹרֶף)נענע קצוץ טרינענע קצוץ טרי6שיני שום, מרוסקותשיני שום, מרוסקות11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1לימון, לרבעיםלימון, לרבעים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקGarnishes: נענע קצוץ טרי, שקדים מרוסקים, קלויGarnishes: נענע קצוץ טרי, שקדים מרוסקים, קלוי4ענפי נענע טרייםענפי נענע טריים2(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה11 קילו קישואים,חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי1בצל אדום, פרוס דקבצל אדום, פרוס דק1(יכול להיות או להרחיק)פתיתי פלפל אדום כתושפתיתי פלפל אדום כתוש11 קילו קישואים,גבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעםגבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעם4עלי קורנית טרייםעלי קורנית טריים