קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות12
ציון בריאות5
מגזין

עוף עם בריח זית עם בצל בגריל ושמן פפריקה

עוף עם בריח זית עם בצל בגריל ושמן פפריקה
צריך ללא גלוטן ומנה עיקרית ללא חלב? עוף עם בריח זית עם בצל בגריל ושמן Paprikan יכול להיות מתכון נהדר לנסות. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים.. מנה זו מכילה סביב 22 גרם חלבון 32 גרם של שומן, וסך הכל 426 קלוריות. אם יש לך קורנית, vidalia, מיץ לימון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. זה מושלם עבור יום העצמאות. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. עם כפית ציון של 34% המנה הזאת לא משהו. מתכונים דומים: שרימפס בגריל פפריקה עם שמן זית עלומות בייבי תפוחי אדמה סגולים, בצל כבוש & איטלקית סגנון סלסה ורדה, שמן זית עלומה עוף וצנוניות עם פסטו הדרים, ו עוף Spatchcock עם Paprikan ושמן זית-בוני שטרן.

הוראות

1
בסיר גדול, משלבים את המים, מלח כשר, סוכר, הרבס דה פרובנס, גרידת לימון ומיץ, זיתים מרוסקים ועלי דפנה ומבשלים להמיס את המלח.
מרכיבים שתצטרך
2
יוצקים את המלח לתוך קערה גדולה מאוד, לא מגיב או סיר המניות ולתת מגניב לטמפרטורת החדר, ערבוב מדי פעם. לטבול את העוף במי מלח ולכסות, או לשים את העוף ומלח בשקית פלסטיק חובה כבדה. מקררים בין לילה.
מרכיבים שתצטרך
3
בסיר קטן, להקציף יחד את שמן צמחי, פימנט דה לה ורה 1 כף של טימין קצוץ.
מרכיבים שתצטרך
4
מניחים מעל חום מתון עד חם.
5
תדליק גריל.
6
מברישים את פרוסות הבצל עם חלק משמן הפפריקה. מתבלים במלח ופלפל ומפזרים את שארית 1 כף הקורנית. גריל את הבצל על חום גבוה בינוני, הופך פעם אחת, עד חרוך קלות פריך במכרז, על 4 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
7
מעבירים את הבצלים למגש גדול. לזרוק להפריד את הטבעות ואת טפטוף עם 2 כפות של שמן פפריקה.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיפים את הזיתים הפרוסים והפטרוזיליה וזורקים שוב.
מרכיבים שתצטרך
9
הסר את חתיכות העוף מן המלח יבש טפיחה. מתבלים במלח ופלפל. גריל העוף על חום מתון, פונה לעתים קרובות, עד העור הוא חרוך יפה ואת הבשר מבושל דרך, כ 25 דקות. לקראת סוף הבישול, מברשת את העוף בכל רחבי עם שמן פפריקה.
מרכיבים שתצטרך
10
מעבירים את העוף למגש עם הבצל ומגישים.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

103 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי פטרוזיליה שטוחיםעלי פטרוזיליה שטוחים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקherbes de Provenceherbes de Provence2גרידה דק ומיץ לימוניםגרידה דק ומיץ לימונים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזיתים ירוקים ספרדיים מנופציםזיתים ירוקים ספרדיים מנופצים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפימיאנטו-זיתים ספרדיים ממולאים, חצייה פרוסה בעובי 1/4 אינץפימיאנטו-זיתים ספרדיים ממולאים, חצייה פרוסה בעובי 1/4 אינץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)pimentón חם דה לה ורה (פפריקה ספרדית מעושנת)pimentón חם דה לה ורה (פפריקה ספרדית מעושנת)12ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל טחון טרימלח ופלפל טחון טרי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2(חוֹרֶף)טימין קצוץטימין קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות3largesVidalia או בצל מתוק אחר, פרוס לרוחב 1/2 אינץ ' עבהVidalia או בצל מתוק אחר, פרוס לרוחב 1/2 אינץ ' עבה2בצל צהוב בינוני, קצוץפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב12רגלי עוף שלמות, מחולקות למקלות תיפוף וירכייםרגלי עוף שלמות, מחולקות למקלות תיפוף וירכיים