קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות66
מגזין

עלי כרוב ניצנים מוקפצים

עלי כרוב ניצנים מוקפצים
עלי כרוב ניצנים מטוגנים עשויים להיות רק תוספת שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? איש המערות הזה, ללא גלוטן, וכל 30 מתכון יש 69 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 4g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לך כרוב ניצנים, מלח ופלפל, פטרוזיליה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. עם כפית נסו צלוי עין צלעות עם ערמונים ועלים כרוב ניצנים, עלי כרוב ניצנים וצנוניות גינה פריכות, ו עלי כרוב ניצנים עם צ'וריסו ושקדים קלויים (מתכונים דומים).

הוראות

1
לשטוף ולנקז כרוב ניצנים.
מרכיבים שתצטרך
5 או 6 דלעות פטיפן קטנות, חתוכות לרבעים (בחרו בירוק בהיר אך כבד לגודלם)5 או 6 דלעות פטיפן קטנות, חתוכות לרבעים (בחרו בירוק בהיר אך כבד לגודלם)
2
חותכים כ 1/4 אינץ ' מקצה הגבעול של כל נבט ולהתחיל לקלף את העלים. כאשר קשה לקלף רחוק יותר, לקצץ עוד 1/4 אינץ ' ולהמשיך להסיר עלים. חזור לקלף את כל העלים מן נבטים; להשליך ליבות.
מרכיבים שתצטרך
נבטיםנבטים
3
הגדר מחבת 10 עד 12 אינץ ' מעל חום בינוני גבוה; כאשר חם, להוסיף שמן זית, שאלוט, עלים כרוב ניצנים, פטרוזיליה, טימין. מערבבים עד עלים נבטים הם ירוקים בהירים מעט נבול אבל עדיין פריך, על 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
שאלוט, מגורר או טחוןשאלוט, מגורר או טחון
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
4
מוסיפים מלח ופלפל לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב