קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות6
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

פאי אוכמניות ולימון

פאי אוכמניות ולימון
מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? למתכון צמחוני זה יש 548 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 23 גרם של שומן למנה. מתאים ל-6 מנות. לך לחנות ותביא חמאה, תמצית ונילן, חלב ועוד מספר מצרכים לעשות היום. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 15 דקות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. נסו פשטידות אוכמניות וופי, פשטידות פנקייק אוכמניות עם ציפוי גבינת ריקוטה, ו פשטידות לימון (מתכונים דומים).

הוראות

1
לטאטא את הקמח, אבקת אפייה, מלח וסודה לשתייה בקערה בינונית. הכה את החמאה, הסוכר והוניל על מהירות בינונית גבוהה במערבל לעמוד מצויד מצורף ההנעה עד אור ורך, על 5 דקות. לנצח את הביצה עד בשילוב, גירוד למטה הקערה. הפחת את מהירות המיקסר לנמוך והכה בתערובת הקמח והחלב בקבוצות 3 מתחלפות. מקפלים את האוכמניות עם מרית גומי.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
אוכמניותאוכמניות
ונילוניל
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
חלבחלב
מלחמלח
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קינמון טחון, אגוז מוסקט טרי מגורר וציפורן טחון, מעורבבקינמון טחון, אגוז מוסקט טרי מגורר וציפורן טחון, מעורבב
מריתמרית
מקציףמקציף
קערהקערה
2
קו 2 גיליונות אפייה עם נייר קלף; מעיל עם ספריי בישול. סדר ערימות של הבלילה, על 2 כפות כל אחד, 2 סנטימטרים זה מזה; להחליק את צמרות עם אצבע לחה. צ ' יל עד המשרד, 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
סרגל אונדססרגל אונדס
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
אופים את העוגיות עד זהב קל, סיבוב המחבתות באמצע, 10 עד 12 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
בואו מגניב על המחבתות במשך 5 דקות, ולאחר מכן להעביר מתלה להתקרר לחלוטין.
5
הפוך את המילוי: הכה את גבינת שמנת, חמאה, גרידת לימון ומיץ, וניל ומלח עם מיקסר על מהירות בינונית עד חלקה. הכה בסוכר ' קונדיטוריה על מהירות נמוכה עד בשילוב.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
גבינת שמנתגבינת שמנת
גרידת לימוןגרידת לימון
ונילוניל
חמאהחמאה
מיץמיץ
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
1
מורחים 2 כפות של מילוי על הצד השטוח של 6 עוגיות כריך עם שאר העוגיות.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
מורחיםמורחים
2
מגישים מיד או מקררים, מכוסה, לילה.
3
צילום: Con Poulos

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים0(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחבילה אחת (8 אונקיות) גבינת שמנת, חתוכה לקוביות בגודל 1 אינץ'חבילה אחת (8 אונקיות) גבינת שמנת, חתוכה לקוביות בגודל 1 אינץ'3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקיםסוכר ממתקים113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת שמנת, בטמפרטורת החדרגבינת שמנת, בטמפרטורת החדר1גדול(קיבלר)(קיבלר)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי11 קילו קישואים,גרידת לימון מגוררת דקגרידת לימון מגוררת דק796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו1(יכול להיות או להרחיק)מלח משובחמלח משובח1צביטהקמצוץ מלחקמצוץ מלח3(חוֹרֶף)חמאה ללא מלח, מרוכךחמאה ללא מלח, מרוכך5(חוֹרֶף)חמאה ללא מלח, מרוכךחמאה ללא מלח, מרוכך1(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס