קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות8
ציון בריאות1
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

פאי מרנג קרם מייפל

פאי מרנג קרם מייפל
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני קינוחים, אז נסו פאי מרנג קרם מייפל. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 3 גרם חלבון, 19 גרם שומן, ובסך הכל של 345 קלוריות. מתאים ל-8 ומחירו 1 מנות.49 דולר למנה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר צמחוני דיאטה. גשו לסופר וקנו מים, קורנפלור, קרם טרטר, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זמן הכנת המתכון כ 50 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 23%. הציון הזה די גרוע. מתכונים דומים: תבשיל בטטה של מרנג מייפל, תבשיל בטטה עם אגוזי פקאן מייפל ומרנג איטלקי, ו תותים, עוגות קרם.

הוראות

1
בסיר קטן שלבו עמילן תירס ומים לתערובת אחידה. מערבבים פנימה סירופ ושמנת. מבשלים ומערבבים על אש בינונית-גבוהה עד להסמכה ומבעבעת. מנמיכים את האש לבינונית; מבשלים תוך ערבוב מתמיד 2 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
קרםקרם
סירופסירופ
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מסירים מהאש.
3
מערבבים כמות קטנה של מילוי חם לחלמונים; מחזירים הכל לתבנית תוך ערבוב מתמיד. מביאים לרתיחה עדינה; מבשלים ומערבבים עוד 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חלמון ביצהחלמון ביצה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מסירים מהאש. מערבבים בעדינות חמאה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
5
יוצקים לתוך פגז מאפה.
מרכיבים שתצטרך
קונכיות מאפהקונכיות מאפה
6
בקערה גדולה מקציפים חלבונים, וניל ושמנת אבנית במהירות בינונית עד שנוצרות פסגות רכות. מקציפים בהדרגה סוכר, 1 כף בכל פעם, גבוה עד שנוצרות פסגות מבריקות נוקשות וסוכר מומס.
מרכיבים שתצטרך
קרם טרטרקרם טרטר
חלבוניםחלבונים
ונילוניל
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
7
מורחים באופן שווה על מילוי חם, איטום קצוות לקרום.
מרכיבים שתצטרך
קרוםקרום
8
אופים בחום של 350 מעלות למשך 12-15 דקות או עד שהמרנג מזהיב. מגניב על מתלה חוט במשך שעה 1. מקררים לפחות 3 שעות לפני ההגשה. אחסן שאריות במקרר.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור