קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות45
מגזין

פאייה ירקות

פאייה ירקות
פאייה ירקות יכול להיות רק אירופה מתכון שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 283 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 8 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ללא חלב וצמחוני דיאט. גשו לסופר וקנו עגבניות משומר, שמן צמחי, בצל, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. נסו פאייה ירקות, פאייה ירקות, ו פאייה ירקות (מתכונים דומים).

הוראות

1
שמן חום במחבת nonstick 12 אינץ ' מעל חום בינוני גבוה. מבשלים שום ובצל בשמן, ערבוב לעתים קרובות, עד הבצל רך.
מרכיבים שתצטרך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מערבבים במרכיבים הנותרים.
3
חום לרתיחה; להפחית את החום בינוני-נמוך. מכסים ומבשלים 5 דקות, ערבוב מדי פעם; להסיר מהחום.
4
בואו לעמוד מכוסה 5 דקות.

יין מומלץ: Tempranillo, אלברינו, Grenache

ספרדית עובדת ממש טוב עם Tempranillo, Albarino, ו Grenache. כאשר זיווג יין עם מנות ספרדיות, למה לא בצע את הכלל "מה גדל יחד הולך ביחד"? אנו ממליצים albariño עבור יין לבן garnachan ו tempranillo עבור אדום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא פלאקו Tempranillo. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 8 דולר.
Flaco Tempranillo
Flaco Tempranillo
מיוצר מכרמים שגודלו באופן אורגני ומגודלים יבש. Flaco מראה את המורכבות של פעמיים את מחירו. הגפנים הללו מטופלות במיקרו-אקלים מגוון, ומאפשרות עקביות גבוהה יותר של בשלות שנה אחר שנה. האופי הטרי והטהור של היין הזה הופך אותו ליין רב-תכליתי במיוחד כדי להתאים אותו למזון. יין זה משתלב היטב עם בשר לבן כמו חזיר ועוף ודגים קשקשים כמו האק, בקלה או דג סנדל. זה יש את הפרי והחומציות כדי להתאים עם בשר אדום, כמו גם.