קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות3
מגזין

פודינג מקצפת כתום

פודינג מקצפת כתום
פודינג מקצפת כתום ואינו מכיל גלוטן, וצמחוני קינוח. והוא יספק כ 4 מנות. מנה זו מכילה כ 6 גר' של חלבון, 10 גרם של שומן, וסך הכל 259 קלוריות. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם גרידת תפוז, סוכר, חלמונים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: עוגת שכבות שיפון כתומה עם קרם חמאה שקד-כתום איטלקי מקצפת, עוגת שיפון כתומה עם מילוי כתום ומרנג, ו עוגת מרנג כתומה.

הוראות

1
מחממים תנור ל 425 F. בסיר בינוני על להמיס חום נמוך 2 כפות חמאה ללא מלח, ולאחר מכן לטאטא את גרידת 1 תפוז, 2 כוסות מיץ תפוזים טרי, 1/3 כוס סוכר, 1/4 כוס עמילן תירס, 1/4 כפית מלח, ו 3 חלמונים גדולים. להביא רתיחה מעל חום בינוני; לבשל, לטאטא כל הזמן, עד מעובה, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
גרידה כתומהגרידה כתומה
חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
חלמון ביצהחלמון ביצה
עמילןעמילן
סוכרסוכר
תירסתירס
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
מחבת רוטבמחבת רוטב
תנורתנור
2
יוצקים לתוך 4 ramekins או כוסות פודינג. בקערה, לנצח 3 חלבונים ביצה 1/2 כוס סוכר עד הסוכר מתמוסס ופסגות נוקשות, מבריק טופס.
מרכיבים שתצטרך
חלבוניםחלבונים
פודינגפודינג
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
1/2 על 5 1/2 על 2 אינץ') בריוש כיכר, פרוס בעובי 3/16 אינץ', קרום הוסרו1/2 על 5 1/2 על 2 אינץ') בריוש כיכר, פרוס בעובי 3/16 אינץ', קרום הוסרו
קערהקערה
3
מורחים את המקצפת על הפודינג.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
4
אופים עד מרנג הוא השחמה, כ -10 דקות. הגדר את puddings במחבת של מי קרח להתקרר, ואז לקרר 1 שעה או עד קר.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת