קושימומחה
מוכן ב12 שעות, 35 דק.
מנות6
ציון בריאות2
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

פודינג שוקולד עם שקדים

פודינג שוקולד עם שקדים
צריך קינוח ללא גלוטן? פודינג שוקולד עם שקדים יכול להיות מתכון אדיר לנסות. מנה אחת מכילה 516 קלוריות, 6 גרם חלבון, ו 41 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 10% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 6. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. גשו לסופר וקנו תמצית ונילן, אבקת קקאו, חלב, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זמן הכנת המתכון כ 12 שעות ו -35 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 25%. ציון זה הוא רע למדי. נסו טופי בננה פודינג אורז שוקולד לבן עם שקדים מסוכרים, פודינג אורז שוקולד לבן עם דובדבנים יובל ושקדים פרוסים, ו פודינג צ'יה עם אוכמניות ושקדים עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
בסיר גדול שלבו את הסוכר, אבקת הקקאו, המלח והמים החמים.
מרכיבים שתצטרך
אבקת קקאואבקת קקאו
סוכרסוכר
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
מקציפים לתערובת ומביאים לרתיחה עדינה על אש בינונית.
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
4
מסירים מהאש ומערבבים פנימה את השוקולד, 1 כוס שמנת כבדה ו -1 כוס חלב. מערבבים לתערובת ומחזירים את התערובת לרתיחה עדינה על אש נמוכה.
מרכיבים שתצטרך
שמנת כבדהשמנת כבדה
שוקולדשוקולד
חלבחלב
5
בינתיים, בקערה קטנה, שלבו את עמילן התירס ואת 1/4 כוס החלב שנותרה עד שהתערובת חלקה. מערבבים את עמילן התירס לתערובת השוקולד המבעבעת וממשיכים לבשל אותו על אש נמוכה, תוך ערבוב מתמיד בכף עץ, עד שהתערובת מסמיכה, 3 עד 5 דקות. מדי פעם השתמשו במטרפה כדי למזג את הפודינג והבטיחו שהוא לא נדבק לתחתית או לדפנות וצורב בזמן שהוא מתבשל.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
שוקולדשוקולד
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
מקציףמקציף
קערהקערה
6
מסירים מהאש. טועמים ומוסיפים את הווניל והרום.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
רוםרום
7
יוצקים את הפודינג לקערה גדולה (או, אם מעדיפים, כוסות קפה בודדות) ומכסים היטב בניילון כדי שלא ייווצר עור על גבי הפודינג. הניילון צריך לגעת ישירות בחלק העליון של הפודינג בקערה או בכוסות. מכניסים למקרר לכמה שעות או למשך הלילה.
מרכיבים שתצטרך
קפהקפה
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
קערהקערה
8
בקערה בינונית מקציפים את השמנת עד עבה. לחלופין, השתמש במיקסר החשמלי המצויד במצורף הקצף.
מרכיבים שתצטרך
קרםקרם
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
מקציףמקציף
קערהקערה
9
מקציפים פנימה את הסוכר והווניל עד לקבלת תערובת אחידה. טועמים למתיקות ומכניסים למקרר עד שהם מוכנים לשימוש.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
10
כשמוכן להגשה מחממים את השמן במחבת בינונית על אש נמוכה. כשהשמן מתחיל לעשן קלות מוסיפים את השקדים. מבשלים אותם תוך ערבוב מדי פעם עד שהם מזהיבים, כ -2 דקות. השתמש בכף מחוררת כדי להעביר אותם מהמחבת למגבת נייר או למגבת מטבח כדי לנקז עודפי שמן. מתבלים במלח, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
שקדיםשקדים
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מגבות מטבחמגבות מטבח
כף מחוררתכף מחוררת
מגבות ניירמגבות נייר
מחבתמחבת
11
מוציאים את הפודינג מהמקרר, זורקים את הניילון ומפזרים את השקדים. מעליו בובות מהקצפת או מגישים את השמנת בצד.
מרכיבים שתצטרך
קצפתקצפת
שקדיםשקדים
קרםקרם
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
12
מגישים מיד.

מרכיבים

4(חוֹרֶף)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי3(חוֹרֶף)עמילן תירסעמילן תירס11 קילו קישואים,רום כההרום כהה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)0(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשבבי שוקולד חצי מתוקיםשבבי שוקולד חצי מתוקים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשקדים חתוכיםשקדים חתוכים11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים חמיםמים חמים2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב מלא, מחולקחלב מלא, מחולק