קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

פודינג תירס דרומי

פודינג תירס דרומי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של דרומיים, אז תנו הזדמנות ל פודינג תירס הדרומי. זה מנות ראשונות יש 191 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 9g של שומן למנה. והוא מספק כ 12 מנות . 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם פלפל, מלח, קמח, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 26%. נסו פודינג תירס מתובל דרומי, פודינג תירס אפוי דרומי, ו פודינג בננה דרומי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים ביצים וחלב, מכים היטב.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
2
להוסיף מרכיבים הנותרים; מערבבים היטב.
3
יוצקים לתוך 2 משומן 1 1/2 קדירות ליטר.
4
אופים ב 375 במשך 40 דקות או עד סט.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת עבור הדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא לזייף מרתפים מסווגים ריזלינג. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 21 דולר.
Forge Cellars Classque Riesling
Forge Cellars Classque Riesling
# 31 Wine Spectator Top 100 of 2017 forge Cellars' most important wine שואפת לחשוף את הטבע האמיתי של הבציר ולחקור את הטרואר של מזרח SenecaLake. תסיסה מתרחשת עם שמרים ילידים barriques צרפתי ניטראלי (65%) ואת הנותרים נירוסטה. עם רמה זו של בשלות, התסיסה המשיכה עד סוף האביב כדי לסיים יבש העצם.חבושים, לימון, שומר ו slatemingle עם מרציפן ושוקולד לבן, נתמך על ידי חומציות מדויקת.