קושימומחה
מוכן ב1 ש, 45 דק.
מנות16
ציון בריאות9
מגזין

פטה כבד

פטה כבד
כבד פטה דורש על 1 שעה ו -45 דקות מההתחלה ועד הסוף. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 115 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 10 גרם שומן. והוא יספק כ 16 מנות. מתכון זה מ Allrecipes יש 1 אוהדים. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. לכו לחנות ותרימו פלפל טחון, מלח, בצל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וקמאיות דיאט. נסו כבד Pâté – מוס כבד עוף המשי והקרימי ביותר אי פעם, כבד פטה, ו פטה כבד עוף" (מתכונים דומים).

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן הן אפשרויות נהדרות לצרפתית. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. אתה יכול לנסות Chateau Feret למברט בורדו Superieur. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 15 דולר לבקבוק.
Chateau Feret למברט בורדו Superieur
Chateau Feret למברט בורדו Superieur
הצבע הוא אודם כהה אטרקטיבי, המשקף את תהליך בחירת הענבים זהיר. האף ואת פרופיל הטעם של פירות כהים, שזיף ו ארז הם מאוזנים היטב עם חומציות מבנה טאנין על החיך. יין אלגנטי עם כוח ועדינות כאחד. גימור יבש ומרענן משלים את היין.