קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות8
מגזין

פטוצ'יני שרימפס עגבניות

פטוצ'יני שרימפס עגבניות
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים למנה עיקרית, אז נסו פטוצ'יני שרימפס עגבניות. מתכון ללא חלב זה משרת 4 . מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 30 גרם חלבון, 6 גרם שומן, ובסך הכל 318 קלוריות. 60 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם מרק עוף נוסף, עגבניות שזיפים, שמן זית ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. עם כפית ציון 64%, המנה הזו די טובה. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: פטוצ'יני שרימפס עגבניות פיקנטי, פטוצ'יני שרימפס עם רוטב עגבניות ללא בישול, ו שרימפס ופטוצ'יני.

הוראות

1
מבשלים פטוצ ' יני לפי הוראות החבילה.
מרכיבים שתצטרך
פטוצ ' יניפטוצ ' יני
2
בינתיים, במחבת גדולה, מטגנים בצל בשמן עד שהוא רך.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים שום; לבשל 1 דקה יותר. מערבבים פנימה את המרק, היין ומיץ הלימון. מביאים לרתיחה; מבשלים עד שהנוזל מצטמצם בחצי.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
שוםשום
מרקמרק
ייןיין
4
מוסיפים את השרימפס, העגבניות, המלח ופתיתי הפלפל. מבשלים, ללא כיסוי, על אש בינונית במשך 5-6 דקות או עד שהשרימפס הופך ורוד. מערבבים בזיליקום.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
עגבנייהעגבנייה
שרימפסשרימפס
באזיל!באזיל!
5
מסננים פסטה; לזרוק עם תערובת שרימפס.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
פסטהפסטה

ציוד

יין מומלץ: סוביניון בלאן, ריזלינג, פינו גריג ' יו.

סוביניון בלאן, ריזלינג ופינו גריגיו הם הבחירות המובילות שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס שהוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. מישל רדדה סנסרה לס טוויליירס עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
מישל רדדה סנסרה לה טוויליירס
מישל רדדה סנסרה לה טוויליירס
סנסרה מאוד נגישה וקלאסית: זסטי עם שמץ של דשא כמו גם פרי לבן על האף. פריך על החיך, עםחומציות בולטת אך מאוזנת היטב.זוג עם דגים ומנות בשר לבן.תערובת: 100% סוביניון בלאן