קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות34
מגזין

פטריות בר-צ'דר בורגר

פטריות בר-צ'דר בורגר
המבורגר פטריות-צ'דר בר עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה זו מכילה כ 55 גרם חלבון 30 גרם של שומן, וסך הכל 652 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. אם יש לך מלח כשר, שמן canolan, פטריות, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. נסו המבורגר פטריות פורטבלו בייקון צ'דר, פריטטה פטריות בר עם צ'דר, בצל ירוק ואפונה, ו המבורגר צ'דר Jalapeno (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים את שמן הזית והחמאה במחבת גדולה מעל חום גבוה עד כמעט עישון.
מרכיבים שתצטרך
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
כוסות חמאת בוטנים, קצוצות גסכוסות חמאת בוטנים, קצוצות גס
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
מוסיפים את הפטריות ומבשלים, ערבוב מדי פעם, עד רך, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
4
מוסיפים את השאלוט, מתבלים במלח ופלפל ומבשלים עד שהפטריות חומות זהובות, כ -5 דקות. מערבבים את הקורנית והפטרוזיליה ומעבירים לקערה.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס עגבניות מיובשות מצנצנת1 כוס עגבניות מיובשות מצנצנת
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
שאלוט, מגורר או טחוןשאלוט, מגורר או טחון
2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
5
מחלקים את הבשר ל 4 חלקים שווים (כ 6 אונקיות כל). צור כל חלק באופן רופף לתוך המבורגר 3/4 אינץ ' עבה ולעשות דיכאון עמוק במרכז עם האגודל. מתבלים את שני הצדדים של כל המבורגר עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס עגבניות מיובשות מצנצנת1 כוס עגבניות מיובשות מצנצנת
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
6
מבשלים את ההמבורגרים באמצעות שמן קנולה (ראה הערה של קוק) וציפוי כל אחד עם פרוסת גבינה וכיסוי צלי במהלך הרגע האחרון של הבישול.
מרכיבים שתצטרך
צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
7
מניחים את ההמבורגרים על תחתית הלחמנייה ומעלה כל המבורגר עם קטשופ צ ' יפוטלה, אם משתמשים, וכפית גדולה של הפטריות. מכסים עם צמרות לחמניה ומגישים מיד.
מרכיבים שתצטרך
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
שמן פלפלשמן פלפל
דגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים
עד 8 שזיפיםעד 8 שזיפים
8
אני אוהב קטשופ כמו שהאמריקאי הבא אוהב, אבל כשעיצבתי את התפריט ל "בורגר פאלאס של בובי", ידעתי שאני רוצה שיהיה לי משהו נוסף להציע בבקבוקי הסחיטה. התוספת הפשוטה של pureed chipotle ב adobo נותן קטשופ מוכן קצה מעושן מרגש, תוך שמירה על הזהות המתוקה אך החריף שלה ללא פגע.
מרכיבים שתצטרך
צ 'ילי צ' יפוטלה משומר באדובוצ 'ילי צ' יפוטלה משומר באדובו
דגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים
9
מקציפים יחד את הקטשופ, צ ' יפוטלה, מלח ופלפל בקערה קטנה. מכסים ומקררים לפחות 30 דקות כדי לאפשר לטעמים להתמזג. הרוטב ישמור במשך שבוע 1 במיכל אטום היטב במקרר.
מרכיבים שתצטרך
שמן פלפלשמן פלפל
דגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
6 (6 אונקיות) חזה עוף, עם עצם כנף, עור על6 (6 אונקיות) חזה עוף, עם עצם כנף, עור על
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה2(חוֹרֶף)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)2(חוֹרֶף)pureed שימורי chipotle ב adobo (תלוי כמה חריף אתה מעדיף את זה)pureed שימורי chipotle ב adobo (תלוי כמה חריף אתה מעדיף את זה)2(חוֹרֶף)עלי פטרוזיליה שטוחים קצוציםעלי פטרוזיליה שטוחים קצוצים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי טימין טריים קצוציםעלי טימין טריים קצוצים4לחמניות המבורגר, פיצול; קלוי, אם תרצה (ראה הערה של קוק)לחמניות המבורגר, פיצול; קלוי, אם תרצה (ראה הערה של קוק)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים0(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'אק הקרקע (רזה 80 אחוז) או הקרקע טורקיה (רזה 90 אחוז)צ'אק הקרקע (רזה 80 אחוז) או הקרקע טורקיה (רזה 90 אחוז)340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות שונות (כגון קרמיני, לובסטר, chanterelles, ו shiitakes נבעו), קצוץפטריות שונות (כגון קרמיני, לובסטר, chanterelles, ו shiitakes נבעו), קצוץ2(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1קטןשאלוט, חתוך דקשאלוט, חתוך דק4פרוסותגבינת צ'דר חדהגבינת צ'דר חדה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח