קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות6
מגזין

פיצת חזיר ואננס

פיצת חזיר ואננס
פיצת חזיר ואננס יכול להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 328 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 10 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, אם יש לך פיצה קרום, ירך חזיר חתוך ג'וליאן, גבינה מותכת מראש-גבינת מוצרלה רזה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב החזיר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח גרהם תפוח כקינוח. זה עובד היטב כמנה עיקרית. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו Ham הוואי ומחווני אננס + וידאו, פיצה בגריל עם ארוגולה פסטו, תירס ונקניק (וידאו), ו פיצה זונה TJ (צ'יפוטלה ברביקיו ואננס צ' ילי מתוק + Jalapeño פיצה עם בייקון) (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 45
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מניחים קרום פיצה על תבנית אפייה.
מרכיבים שתצטרך
קרום פיצה מוכןקרום פיצה מוכן
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
מורחים רוטב באופן שווה על קרום הפיצה, משאיר גבול 1/2 אינץ'. למעלה עם חזיר, אננס, וגבינה; מפזרים פלפל אדום.
מרכיבים שתצטרך
קרום פיצה מוכןקרום פיצה מוכן
פלפל אדוםפלפל אדום
אננסאננס
גבינהגבינה
רוטברוטב
חםחם
4
אופים ב 450 במשך 10 דקות או עד הקרום הוא פריך.
מרכיבים שתצטרך
קרוםקרום
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם הבחירה הראשונה שלי לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. Mazzei Fonterutoli קיאנטי Classico עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 32 דולר לבקבוק.
Mazzei Fonterutoli קיאנטי Classico
Mazzei Fonterutoli קיאנטי Classico
"הרבה בשר, פירות יער ואופי שזיף על האף והחך. בעל גוף מלא, עם טאנינים קטיפתיים וגימור ארוך ועשיר. סגנון מנוון שאני אוהב. איכות רצינית עבור הבציר. אין קסטלו בשנת 2002, אז זה שודרג."- יין SpectatorColor: סגול עמוק-אדום אבל בהיר ומרוכז במיוחד.זר: אינטנסיבי מאוד ומורכב עם ניחוחות של דובדבנים ופטל מלווה בגוונים קלויים ומתובלים.טעם: ההשפעה בפה היא נוקבת אך רכה בשל מבנה משמעותי של טאנינים שבו אלה רכים ומעוגלים היטב להתבלט. החומציות מתמזגת עם גוף היין ומסייעת להעברת תחושות נעימות של חום וכוח. היין כולל גימור ארוך יוצא דופן עבור קיאנטי קלאסיקו רגיל.