קושימומחה
מוכן ב1 ש, 40 דק.
מנות4
ציון בריאות42
מגזין

פלפלים ממולאים עוף ברוטב אנצ'ילדה

פלפלים ממולאים עוף ברוטב אנצ'ילדה
מתכון עוף ממולא פלפלים עם רוטב אנצ'ילדה יכול לספק את התשוקה המקסיקנית שלך על 1 שעה ו 40 דקות. מתאים ל-4 ומחירו 5 מנות.21 דולר למנה. מנה אחת מכילה 792 קלוריות, 58 גרם חלבון, ו 49 גרם שומן. 124 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה עובד גם כמנה עיקרית יקרה. אם יש לכם קמח, כוסברה, גבינת מונטריי ג'ק ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש ב קינמון הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פיתולי קינמון כמו קינוח. זה הביא לך את כולםמתכונים. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 91%. נסו פלפלים ממולאים עוף ברוטב אנצ'ילדה, סיר חרס עוף אנצ'ילדה פלפלים ממולאים, ו שעועית לבנה + עוף אנצ'ילדה פלפלים ממולאים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מקום את עוף, טאקו תיבול לערבב, ומים לתוך ניתן לאטימה חוזרת פלסטיק רוכסן תיק, חותם, ולעסות את תיק עם האצבעות שלך כדי לערבב. מכניסים למקרר למשך 30 דקות למרינדה.
מרכיבים שתצטרך
תערובת תיבול טאקותערובת תיבול טאקו
עוף שלםעוף שלם
מיםמים
2
חותכים את הגבעול ואת החלק העליון של 1/2 אינץ ' מהחלק העליון של כל פלפל, ומסירים בזהירות את הזרעים מבלי לחתוך חורים או לשבור את עור הפלפלים. הביאו סיר מים גדול לרתיחה, וטבלו את הפלפלים במים הרותחים למשך 3 דקות; מצננים מיד בקערת מים קרים.
מרכיבים שתצטרך
פלפליםפלפלים
פלפלפלפל
זרעיםזרעים
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
סירסיר
3
מסננים את הפלפלים ומניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
פלפליםפלפלים
4
מחממים את השמן הצמחי בסיר גדול על אש בינונית; מבשלים ומערבבים את הבצל עד לשקיפות, כ -5 דקות. מערבבים פנימה שום, אורגנו, כמון וקינמון; מבשלים 3 דקות. מערבבים פנימה את הקמח ואבקת הצ ' ילי ומבשלים כ -1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
קינמוןקינמון
אורגנואורגנו
שוםשום
כמוןכמון
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
5
מקציפים את מרק העוף ומביאים את התערובת לרתיחה תוך ערבוב מתמיד עד שהרוטב מסמיך, כ -5 דקות. מנמיכים את האש לנמוכה, ומערבבים פנימה את השוקולד עד שהוא נמס ומשתלב ברוטב. אפשר לרוטב להתבשל בעדינות, תוך ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
שוקולדשוקולד
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
6
מסננים את חזה העוף הכבוש, ומכניסים למחבת על אש בינונית. מבשלים עד שהעוף כבר לא ורוד בפנים, בערך 10 דקות; מוציאים עוף לקערה ומניחים בצד להתקרר. כאשר מגניב מספיק כדי להתמודד, לגרוס את בשר העוף, ומערבבים קלות בקערה עם גבינת מונטריי ג ' ק, גבינת שמנת, כוסברה. ממלאים כל פלפל עם 1/4 מתערובת העוף, ומניחים על תבנית עם נייר אפייה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת מונטרייגבינת מונטריי
בשר עוףבשר עוף
גבינת שמנתגבינת שמנת
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
עוף שלםעוף שלם
פלפלפלפל
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מחבתמחבת
קערהקערה
7
חממו את התנור של התנור והניחו את מתלה התנור כ -6 סנטימטרים ממקור החום.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
8
צולים את הפלפלים הממולאים עד לשלפוחיות וחמות, בערך 4 1/2 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
פלפליםפלפלים
9
מגישים עם רוטב.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב

מרכיבים

4largesפלפל צ'ילי אנהייםפלפל צ'ילי אנהיים28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 שוקולד מריר, קצוץ1/2 שוקולד מריר, קצוץ9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה5(חוֹרֶף)אבקת צ'ילי חמהאבקת צ'ילי חמה227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת גבינת שמנת, מרוכךחבילת גבינת שמנת, מרוכך3(חוֹרֶף)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה3(חוֹרֶף)שום קצוץשום קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת מונטריי גרוסהגבינת מונטריי גרוסה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ11 קילו קישואים,אורגנו מיובשאורגנו מיובש680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חצאי חזה עוף ללא עור וללא עצמותחצאי חזה עוף ללא עור וללא עצמות35אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת טאקו תיבול תערובתחבילת טאקו תיבול תערובת1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב