קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

פסטה ופגיולי

פסטה ופגיולי
צריך מנה עיקרית ללא חלב? Pastan E Fagioli יכול להיות מתכון עצום לנסות. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 831 קלוריות, 38 גרם חלבון ו 10 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %40 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם מלח ופלפל, בצל, שמן זית כתית מעולה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הפסטה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פסטה קינוח שוקולד כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. זה מובא אליך על ידי אהבה ושמן זית. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף יוצא מן הכלל של 92%. מתכונים דומים: 30 דקות פסטאן ומרק שעועית כליות (Pastan E Fagioli), Pastan e Fagioli (פסטה איטלקית ומרק שעועית), ו Pastan E Fagioli con Salsicce (פסטאן ושעועית עם נקניק).

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי בתפריט? נסה זיווג עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Castello di Meleto Chianti Classico Gran Selezione. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 62 דולר.
Castello di Meleto Chianti Classico Gran Selezione
Castello di Meleto Chianti Classico Gran Selezione
אדום רובי אינטנסיבי. עוצמה ועשירה עם הערות חריפות ובלסמיות ואחריהן ניחוחות פירות יער אדומים. טאנינים עדינים ואלגנטיים משמחים את החך, ומכריזים על טעם לוואי נעים וארוך.