קושיקשה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות4
ציון בריאות10
מגזין

פסיון אסיה של הדודה שלי

פסיון אסיה של הדודה שלי
והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה עד 7 גר' של חלבון, 29 גרם של שומן, וסך הכל 398 קלוריות. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. אם יש לך שעועית מותססת, רוטב סויה, שיני שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 20 דקות. מתכונים דומים: איך לבשל פסיון: פסיון צלי בחמאה עם שמנת ובורבון, פשטידת פסיונים, ו פסיון צלוי בסיר.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות יבש קריק יקב Chenin Blanc יבש, יין. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 15 דולר לבקבוק.
יין יבש צ ' נין בלאן, יין
יין יבש צ ' נין בלאן, יין
יין יפה זה הוא להפליא בציר עקבי לאחר בציר. אנו מקבלים פרי Chenin Blanc מעולה מחוות וילסון בקלרקסבורג, ומאפשר לנו לייצר יין אקספרסיבי, מגוון וטעים. בהתחלה מערבולת, ארומטיקה של אגס לבן, אננס ובננה באביב קדימה מהזכוכית. על החיך, היין מרענן עם טעמים של מנדרינה בשלה ואפרסקים. Mouthfeel הוא תוסס, אבל עשיר ויש לו creaminess עדין. 100% תסיסה נירוסטה מבטיחה את האוהדים אופי פירות טריים של יין זה למדו להעריך לאורך השנים. זהו סיפטר הקיץ המובהק והיין המושלם להשתלבות בצדפות טריות!