קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות5
ציון בריאות4
מגזין

פסילה דה אוחאקה-טומטילו סלסה

פסילה דה אוחאקה-טומטילו סלסה
סלסה Pasilla de Oaxaca-Tomatillo יכול להיות רק מקסיקני מתכון שאתה מחפש. מתאים ל-5 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? איש המערות הזה, ללא גלוטן, וכל 30 מתכון יש 19 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 1g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 2 שעות. אם יש לכם שום, pasilla, מלחוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו Tomatillo-Pasilla de Oaxaca סלסה, 10 למעלה tomatillo s ו קלוי Tomatillo וסלסה זית ירוק, ו סלסה ורדה בסיסית (סלסה מקסיקנית Tomatillo) (מתכונים דומים).

הוראות

1
שים אותם בקערה ושופכים מעל מספיק מים קרים כדי לכסות אותם לחלוטין. להשרות עד גמיש אבל לא מתרכך לחלוטין, על 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
ניקוז.
3
שלב את צ ' ילי סחוט, שום, ושליש של tomatillos מקורר בצנצנת בלנדר להתמזג עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
4
הוסף את tomatillos הנותרים להתמזג, באמצעות פולסים on/off מהיר, רק עד חלקה; dont overblend.
מרכיבים שתצטרך
5
יוצקים לתוך קערה ומתבלים במלח. הסלסה יכולה להישמר בטמפרטורת החדר עד 4 שעות או בקירור עד 12 שעות לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
6
לפני צלייה, להסיר את הקליפות ולשטוף thhe tomatillos thorougly כדי להסיר את כל עקבות של דביקות. השאירו את הליבות ללא פגע.
מרכיבים שתצטרך
7
מאמר var
8
Type_27_data = {};
9
מאמר
10
Type_27_data.init_step_by_step_images = 0;

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני ניתן לזווג עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 39 דולר לבקבוק.
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
ניחוחות של תה שחור ו הל הם שכבתיים על ידי הערות של אוכמניות ו blackberry. טעמים טריים של חמוציות, שזיף וקליפת תפוז מספקים צלילים מלוחים תוססים עם מגע של מינרלים והל. זהו יין פינו נואר עשיר ובעל גוף מלא עם חומציות מאוזנת וגימור בעל מרקם דק.