קושימומחה
מוכן ב5 שעות
מנות2
ציון בריאות61
מגזין

פפריקה-ו-אנצ'ו-שפשף צלעות חזיר מעושנות תינוק

פפריקה-ו-אנצ'ו-שפשף צלעות חזיר מעושנות תינוק
מתכון זה מספק 2 מנות. עם 257 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 13 גרם של שומן כל אחד. אם 68 סנט למנה נופל בתקציב שלך, פפריקה-ו-אנצ'ו-שפשף את התינוק מעושן צלעות גב יכול להיות מדהים ללא גלוטן וללא לקטוז מתכון לנסות. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 5 שעות. אם יש לכם צלעות חזיר בייבי גב, שבבי עץ, פפריקה-אנצ'ו ספייס לשפשף, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: יבש שפשף צלעות תינוק גב, צלעות גב לתינוק מזוגגות בפפריקה, ו הרב שפשף צלעות גב תינוק.

הוראות

1
באמצעות מגבת מטבח, לתפוס פינה של הממברנה על החלק התחתון של כל מתלה ולמשוך את הממברנה. במידת הצורך, לחתוך את המדפים כך שהם יתאימו על הגריל שלך.
ציוד שתשתמש בו
מגבות מטבחמגבות מטבח
גרילגריל
2
מפזרים את המדפים בכל רחבי עם לשפשף תבלין פפריקה-אנצ ' ו בעדינות לעסות אותו לתוך הבשר.
מרכיבים שתצטרך
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
פפריקהפפריקה
בשרבשר
3
תן מדפים לעמוד בטמפרטורת החדר במשך 1 שעה.
4
בינתיים, להדליק אש פחם בארובה המתנע.
5
הוסף את הגחלים המוארים לגריל ולהגדיר אותו לצלייה עקיפה: בזהירות לדחוף את הגחלים החמים לצד אחד ומניח מחבת טפטוף בצד השני ולמלא אותו במים. לחלופין, להוסיף את הגחלים מואר על האש של מעשן. לפזר חצי שבבי עץ ספוג על הגחלים.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפסצ ' יפס
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
מחבתמחבת
6
מסדרים את הצלעות על הגריל על מחבת הטפטוף. מכסים את הגריל ומבשלים כ 4 שעות, שומרים על טמפרטורה של 225 עד 250, מסתובבים ומסתובבים הצלעות מדי פעם, עד מתלי הצלעות מכרז. לפקח על הגריל לאורך כל תהליך העישון ולהוסיף גחלים מוארים יותר, טובל שבבי עץ ומים למחבת טפטוף לפי הצורך כדי לשמור על הטמפרטורה ורמת העשן.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפסצ ' יפס
מיםמים
צלעותצלעות
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
מחבתמחבת
7
חותכים את המדפים לצלעות ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
צלעותצלעות