קושירגיל
מוכן ב26 דק.
מנות4
ציון בריאות26
מגזין

פריד טופו פריך עם סלסה אבוקדו & סלט גרגיר הנחלים

פריד טופו פריך עם סלסה אבוקדו & סלט גרגיר הנחלים
פריך מטוגן טופו עם סלסה אבוקדו & סלט גרגיר הנחלים דורש על 26 דקות מההתחלה ועד הסוף. ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני מגיש 4 . מנה אחת מכילה עד 8 גר' של חלבון, 24 גרם של שומן, וסך הכל 387 קלוריות. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. גשו לסופר וקנו גרגיר נחלים, שמן זית, רוטב צ'ילי ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. , שהוא מוצק. נסו בוריטוס ארוחת בוקר צ'ימיצ' נגה אפוי עם סלסה אבוקדו-עגבניות-גרגיר הנחלים, סלט טופו קריבי עם גרגיר נחלים, ו פאן צרוב טופו עם סלסה רימון אבוקדו (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו נואר, ורוד נוצץ, ריזלינג

פינו נואר, רוזה נוצצת וריזלינג הן בחירות נהדרות למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 39 דולר לבקבוק.
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
ניחוחות של תה שחור ו הל הם שכבתיים על ידי הערות של אוכמניות ו blackberry. טעמים טריים של חמוציות, שזיף וקליפת תפוז מספקים צלילים מלוחים תוססים עם מגע של מינרלים והל. זהו יין פינו נואר עשיר ובעל גוף מלא עם חומציות מאוזנת וגימור בעל מרקם דק.