קושיבינוני
מוכן ב25 דק.
מנות8
ציון בריאות6
מגזין

פריטטה כרובית מוקפצת עם טימין

פריטטה כרובית מוקפצת עם טימין
פריטטה כרובית מוקפצת עם טימין עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה עד 19 גרם חלבון 19 גרם של שומן, וסך הכל 291 קלוריות. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. אם יש לכם פירורי לחם מ 1 חתיכת טוסט, חמאה, ביציםוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב החמאה ללא מלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג שוקולד חלב שקדים כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 25 דקות. מתכונים דומים: פריטטה פלפל כתום עם טימין טרי, פריטטה עם פטריות, טימין, גבינת פרמזן, ו חצילים מוקפצים עם דבש וקורנית.

הוראות

1
מחממים התנור ל 40
2
ב 10 אינץ', nonstick, מחבת חסינת תנור, להמיס 1 כף החמאה בשמן הזית.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את פרחי הכרובית, מתבלים במלח ים ומבשלים על אש גבוהה, בלי לערבב, עד חום זהוב על הקרקעית, כ 2 דקות. לזרוק את הפרחים כרובית במחבת ומבשלים עד חום זהוב בכל רחבי ופשוט-מכרז, על 3 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את הבצל פרוס 1 כף של החמאה ומבשלים, ערבוב מדי פעם, עד הבצל מתרכך, על 3 דקות. להפחית את החום עד בינוני, להוסיף את השום ומבשלים עד שהוא מתרכך, על 1 דקה יותר.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את שארית 1 כף החמאה ומערבלים את המחבת כדי להמיס אותה.
מרכיבים שתצטרך
6
בינתיים, בקערה גדולה, לטאטא את הביצים עם 3/4 כפית מלח ים.
מרכיבים שתצטרך
7
יוצקים את הביצים על הכרובית ומבשלים, מבלי לבחוש, עד לתחתית הפריטטה מוגדר רק, על 2 דקות. הרם את הקצוות של פריטטה ולהטות את המחבת כדי לאפשר את תערובת ביצה לא מבושל לחלחל מתחת. המשך לבשל את הפריטטה עד שהתחתית זהובה והחלק העליון מעט נוזלי, בערך 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
8
מפזרים את פירורי הלחם ואת הקורנית על פריטטה ואופים עד שהוא רק מוגדר, על 3 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
9
מפזרים את הפריטטה עם גבינת פרמזן מגוררת טרי להחליק אותו על משטח עבודה או מגש.
מרכיבים שתצטרך
10
חותכים את פריטטה לתוך טריזים ומגישים חם או בטמפרטורת החדר עם מלח כמהין וחומץ בלסמי.
מרכיבים שתצטרך