קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות12
ציון בריאות1
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםקינוח
אירועיםקיץ
מגזין

פריכות גלידה

פריכות גלידה
קראנצ'י גלידה הוא קינוח שמגיש 12. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 4 גרם חלבון, 9 גרם שומן, ובסך הכל 179 קלוריות. אם יש לכם סירופ תירס, גלידת ונילן, חמאת בוטנים וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. 1 אדם התרשמו מתכון זה. קיץ יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר חלב חינם דיאטה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. עם כפית ציון של 25%, המנה הזו די גרועה. מתכונים דומים: פריכות עוגת גלידה תוצרת בית וקליפת קסם תוצרת בית, גלידת חלב קוקוס תות קלוי (טבעוני) + טיפים להכנת הגלידה הביתית שלכם רכה, ו עוגת גלידת לימונדה ורודה וגלידה ענקית להכנת חבילת פרסים בגידה.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו סירופ תירס וחמאת בוטנים; מערבבים דגני בוקר. עם ידיים חמאה, לחץ על התערובת לתוך משומן 13 אינץ'. 9 אינץ'. פאן. מכניסים למקרר למשך 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
סירופ תירססירופ תירס
דגני בוקרדגני בוקר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מחבתמחבת
2
חותכים את תערובת הדגנים ל -12 מלבנים; מוציאים מהתבנית.
מרכיבים שתצטרך
דגני בוקרדגני בוקר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מניחים 1/2 כוס גלידה על שישה מלבנים; למעלה עם המלבנים הנותרים. עוטפים כל אחד בניילון ומקפיאים עד ליציבות. ניתן להקפיא עד 2 חודשים.
מרכיבים שתצטרך
גלידהגלידה
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
4
חותכים לשניים לפני ההגשה.

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם הבחירות המובילות שלי לגלידת ונילן. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. שרי קרם נ. ב. סולרה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.