קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות8
ציון בריאות3
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

פרמזן ניפץ תפוחי אדמה

פרמזן ניפץ תפוחי אדמה
תפוחי אדמה מרוסקים פרמזן עשויים להיות רק תוספת אתה מחפש. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 7 גר' של חלבון, 21 גרם של שומן, וסך הכל 332 קלוריות. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם פלפל, חמאה, שמנת, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, זמן ההכנה הכולל ייקח כ 35 דקות. נסו פרמזן ניפץ תפוחי אדמה, פרמזן ניפץ תפוחי אדמה, ו פרמזן ניפץ תפוחי אדמה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את תפוחי האדמה ומלח 1 כף בסיר 4 ליטר עם מים קרים כדי לכסות. מביאים לרתיחה, מנמיכים את החום ומבשלים, מכוסים, במשך 25 עד 35 דקות, עד תפוחי האדמה הם מכרז לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
ניקוז.
3
בסיר קטן, מחממים את החצי וחצי ואת החמאה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
שים את תפוחי האדמה לתוך קערה של מערבל חשמלי מצויד מצורף משוט ומערבבים אותם במשך כמה שניות על מהירות נמוכה כדי לשבור אותם. מוסיפים לאט את השמנת והחמאה לתפוחי האדמה, ומערבבים במהירות הנמוכה ביותר (ברבעון האחרון של השמנת והחמאה צריכים להיות מקופלים ביד). מקפלים את השמנת החמוצה, גבינת פרמזן והמלח והפלפלפל הנותרים; טעם לתיבול ומגישים מיד. אם תפוחי האדמה עבים מדי, מוסיפים עוד שמנת וחמאה.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
תיבולתיבול
תפוח אדמהתפוח אדמה
חמאהחמאה
קרםקרם
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
5
צילום: סטיב ג ' ירלט