קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות26
מגזין

פשטידות פיצה עם ציפוי מחיטה מלאה

פשטידות פיצה עם ציפוי מחיטה מלאה
מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. אם יש לכם תיבול, דבש, פלפל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. נסו Daytrip הקרואטי "pizzan extra" (: כרוב ניצנים, אגוז & Pesto Pizzan על קרום חיטה מלאה), פיצה דו-בשרית עם קרום חיטה, ו פיצה ים תיכונית עם קרום חיטה מלאה (מתכונים דומים).

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)שמרים יבשים פעיליםשמרים יבשים פעילים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה עוף, מבושלחזה עוף, מבושל1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ1(חוֹרֶף)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים2(חוֹרֶף)1 כפית גבינת רומנו מגוררת1 כפית גבינת רומנו מגוררת1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזןגבינת פרמזן57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פפרוני, קצוץפפרוני, קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)גבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעםגבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעם2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת מוצרלה גרוסהגבינת מוצרלה גרוסה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל מתוק קצוץבצל מתוק קצוץ4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/4-1/2 כוס מים פושרים1/4-1/2 כוס מים פושרים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעיני חמנייה מלוחים נוספים, לא חובהגרעיני חמנייה מלוחים נוספים, לא חובה4ריבס, קצוץ טרי או קפואבצק פיצה מחיטה מלאהבצק פיצה מחיטה מלאה

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי בתפריט? נסה זיווג עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. Tenuta di Nozzole Kianti Classico Riserva (חצי בקבוק) עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
Tenuta di Nozzole Kianti Classico Riserva (חצי בקבוק)
Tenuta di Nozzole Kianti Classico Riserva (חצי בקבוק)
ניחוחות פריכים, בשלים, אדומים ודובדבנים מעוצבים על ידי חומציות תוססת ורעננה. בפה, טעמים מראים צלילים סנג ' ובזים קלאסיים של אדמה, פטריות ועור, עם עמוד שדרה של טאנינים מוצקים אך אלגנטיים. זוגות היטב עם בשרים ורטבים פסטה בשר, עוף וגבינות קשות.