קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות5
ציון בריאות14
מגזין

צ'וריסו ונזיד עדשים

צ'וריסו ונזיד עדשים
צ'וריסו ונזיד עדשים עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 482 קלוריות, 27 גרם חלבון ו 30 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתאים ל-5 מנות. גשו לסופר וקנו עדשים, שום, שמן זית ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש עד כמון הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מוס שוקולד מרוקאי כקינוח. זה מושלם עבור סתיו. . מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. וזה טוב. נסו בשר לייט: עדשים, כרוב תבשיל צ'וריסו, מרק עדשים לבן עם צ'וריסו וקרם פפריקה-soupe aux lentilles בלונדיניות avec chorizo et crème au paprika, ו תבשיל קיץ הודי: דלעת סקווש, קוקוס ונזיד עדשים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים שמן זית בסיר גדול על חום בינוני-גבוה. מערבבים שום, ומבשלים עד שהוא הופך חום זהוב, על 45 שניות.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
שוםשום
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים את נקניק צ ' וריסו; מבשלים ומערבבים עד הנקניק מתפורר ומתחיל חום, על 4 דקות. מערבבים סלרי, ומבשלים עד הסלרי מתרכך, כ 4 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
נקניקיות צ ' וריסונקניקיות צ ' וריסו
נקניקנקניק
סלריסלרי
3
יוצקים את כל שומן עודף מן הנקניק, ולאחר מכן להוסיף את העדשים ומים. מתבלים עם כורכום, אבקת קארי וכמון. מביאים לרתיחה על חום גבוה, ואז להפחית את החום בינוני-נמוך, כיסוי, ומבשלים עד העדשים הם מכרז, כ 40 דקות. מתבלים לפי הטעם במלח ופלפל לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
אבקת קאריאבקת קארי
כורכוםכורכום
עדשיםעדשים
נקניקנקניק
כמוןכמון
מיםמים