קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות22
מגזין

צ'יזבורגרים צ' ילי טעון

צ'יזבורגרים צ' ילי טעון
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים למנה עיקרית, אז נסו צ'יזבורגרים צ' ילי עמוסים. מתכון זה משמש 4. מנה אחת מכילה 1174 קלוריות, 47 גרם חלבון, ו 74 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %34 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 6 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. זה הוא די יקר מתכון לחובבי אוכל אמריקאי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. זה יהיה להיט שלך הסופרבול אירוע. לכו לחנות ואספו בשר בקר טחון, מלח ופלפל כשר, צ'ילי ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 72%, וזה די טוב. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: צ'יזבורגרים צ' ילי, צ'יזבורגרים צ' ילי אהובים, ו צ'יזבורגרים צ' ילי ארבעה.

הוראות

1
הכן את טבעות הבצל כפי שהתווית מכוונת; להתחמם. בינתיים מחממים גריל לגובה בינוני. יוצרים את הבקר לארבע קציצות של 6 אונקיות, בעובי של כ-3/4 אינץ'; לחץ על מרכז כל קציצה עם האגודל כדי ליצור כניסה בעומק 1/2 אינץ'. מתבלים את הקציצות משני הצדדים במלח ופלפל. מברישים קלות את סורגי הגריל בשמן צמחי, ואז צולים את הקציצות, הזחה-כלפי מעלה, עד לסימון בתחתית, כ -5 דקות. הופכים ומבשלים עד שהם מסומנים ומעט יציבים, כ -3 דקות נוספות לתועלת בינונית. במהלך הרגע האחרון של הצלייה, מעל כל קציצה עם פרוסת גבינה.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
2
מוציאים את הקציצות לצלחת ומניחים לנוח 5 דקות. גריל לחמניות, לחתוך בצד למטה, עד קלוי קלות, על 1 דקה. מעל את תחתית הלחמנייה עם קציצות ההמבורגר, טבעות הצ ' ילי והבצל.
מרכיבים שתצטרך
קערות מלאות בחרדלקערות מלאות בחרדל
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
3
מזלפים את רוטב הברביקיו ואז מכסים עם צמרות הלחמנייה.
מרכיבים שתצטרך
צ'ילי ירוק משומר** טחון (3 כפיות סלסה ירוקהצ'ילי ירוק משומר** טחון (3 כפיות סלסה ירוקה
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
4
צילום: לוי בראון

יין מומלץ: מרלו, Malbec, Zinfandel

מרלו, מלבק וזינפנדל הם בחירה מצוינת עבור צ ' יזבורגר. מרלו יהיה מתאים לחלוטין להמבורגר קלאסי עם תוספות סטנדרטיות. תוספות נועזות יותר דורשות יין נועז יותר, כמו מלבק או זינפנדל מפולפל. ניקל & ניקל האריס כרם מרלו עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 40 דולר לבקבוק.
ניקל & ניקל האריס ויניארד מרלו
ניקל & ניקל האריס ויניארד מרלו
כרם האריס ממוקם במערב אוקוויל,ממזרח לכרם הברזל. חמישה דונמים של ניקל וניקל מורכבים משני בלוקים המציעים חשיפה דרומית ואדמה של טיט חרס חצץ. מעברי דילול מאפשרים לכל אשכול לתלות בחופשיות, לייעל את מערכת הסורג ולנצל את האקלים החם כדי להגיע לבגרות מלאה.האריס מרלו עקבי מאוד מבציר לבציר, והיין הזה אינו יוצא מן הכלל. פירות יער ושזיפים יפים משתלבים בטעמים של מרווה, סיגר, אדמה ועשב מיובש. לבציר הזה יש אלמנט מאובק מושך והאלון מוסיף שמץ של פחם. המרקם המשיי והטאנינים העגולים נושאים את הטעמים הללו לגימור ארוך ומאוזן.