קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות28
מגזין

צ'ילי חמאת בוטנים

צ'ילי חמאת בוטנים
צ'ילי חמאת בוטנים הוא מנה עיקרית אמריקאית. צופה בדמות שלך? ואינו מכיל גלוטן,, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני, מתכון טבעוני יש 236 קלוריות, 13 גרם חלבון, ו 8 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה 15% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 6. הסופרבול יהיה מיוחד עוד יותר עם המתכון הזה. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. 209 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. לכו לחנות ואספו מים, שעועית שחורה, שעועית כליה ועוד מספר מצרכים להכין אותה היום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 40 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון מעולה של 93%. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: רסק תפוחים, חמאת בוטנים וצ'ילי על לאוואש, מוות על ידי חמאת בוטנים: עוגיות חמאת בוטנים עם כוסות חמאת בוטנים שוקולד, ו מוות על ידי חמאת בוטנים: עוגיות חמאת בוטנים עם כוסות חמאת בוטנים שוקולד.

הוראות

1
מניחים את קוביות העגבניות, המים, השום ועלי הדפנה לסיר, ומביאים לרתיחה על אש גבוהה. מנמיכים את האש לבינונית-נמוכה, ומתבלים בפלפל הקאיין, אבקת הצ ' ילי, אבקת השום והתיבול האיטלקי. מכסים ומבשלים 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תיבול איטלקיתיבול איטלקי
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
אבקת שוםאבקת שום
עלי דפנהעלי דפנה
עגבנייהעגבנייה
שוםשום
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
לאחר 15 דקות יוצקים פנימה את השעועית השחורה ושעועית הכליה; מחזירים לרתיחה ומבשלים 5 דקות. מערבבים פנימה את חמאת הבוטנים עד להמסה, ואז מוציאים וזורקים את עלי הדפנה, ומתבלים את הצ ' ילי במלח ופלפל לפי הטעם. תיהנו עם זילוף גבינת צ 'דר, צ' יפס טורטיה וחיוך!
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
גבינת צ ' דרגבינת צ ' דר
צ ' יפס טורטייהצ ' יפס טורטייה
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
שעועיתשעועית
שעועית שחורהשעועית שחורה
עלי דפנהעלי דפנה
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

קאווה, שיראז וגרנאש הם הבחירות המובילות שלי לצ ' ילי. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. יין אחד שתוכלו לנסות הוא סגורה ויודאס קאווה ברוט רוז מְזוּגָד. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -10 דולר.
סגורה ויודאס קאווה ברוט רוז
סגורה ויודאס קאווה ברוט רוז
ניחוחות פירותיים צעירים של תות, דומדמניות אדומות ורימון מובילים לחיך מרענן מלא בפירות דובדבן וחומציות קלה. גימור רך בגב החיך מעניק איזון מקסים ונגיש לקאווה זו.תערובת: 90% טרפט; 10% גרנאצ ' ה