קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 25 דק.
מנות11
ציון בריאות45
מגזין

צ'ילי למסיבה גדולה

צ'ילי למסיבה גדולה
צ'ילי למסיבה גדולה עשויה להיות מה שחיפשתם. מנה אחת מכילה 887 קלוריות, 62 גרם חלבון ו 47 גר' של שומן. ואינו מכיל גלוטן, מתכון נטול לקטוז מגיש 11 . לכו לחנות ותביאו נקניקיות, אבקת צ'ילי, בשר צבי ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן צמחי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה אוכמניות # SundaySupper כקינוח. זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה. מתכונים דומים: N-bash & Pegg, טאצ'דאון Bash שעועית שחורה, ו איך להכין קוקטיילים של יין קפוא למסיבת סוף הקיץ שלך.

הוראות

1
בסיר גדול מאוד.השתמשתי בתנור הצליה החשמלי 18 ליטר שלי (מונה למעלה).זה כמו סיר חרס גדול מאוד.
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
קליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובהקליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובה
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף
2
חום עד 400 מעלות מוסיפים שמן ובשר חום.בעוד בשר בראונינג להוסיף בצל, פלפלים, שום ורוטב ווסטרשייר.המשך לבשל עד כל הבשר משחימים ערבוב לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'
1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
3
מוסיפים את כל שאר החומרים ומורידים את הטמפרטורה ל-275 מעלות ומבשלים 2-3 שעות עד שכל הטעם מתמזג לצ ' ילי טעים. הקפד לערבב כל הזמן!בדוק לתיבול.ליהנות מעל אורז או ישר.
מרכיבים שתצטרך
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדיאט קרם סודהדיאט קרם סודה2קילוגרםשעועית, אני אוהב את זה אבל אני יודע בדרום זה בלתי מתקבל על דעת (אופציונלי)שעועית, אני אוהב את זה אבל אני יודע בדרום זה בלתי מתקבל על דעת (אופציונלי)2קילוגרםאגוז מוסקט, טחון, ועוד, לתיבולאגוז מוסקט, טחון, ועוד, לתיבול4(חוֹרֶף)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף4chipotle chiles in adobo, dicedchipotle chiles in adobo, diced1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בירה שחורהבירה שחורה2(חוֹרֶף)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון1גדולפלפל ירוק, חתוך לקוביותפלפל ירוק, חתוך לקוביות128אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'ילי ירוק קצוץצ'ילי ירוק קצוץ2קילוגרםבשר צבי טחון או 4 ק בשר צבי טחון או 4 ק " ג בשר טחון2נקניקיות איטלקיות חמות, מתפוררותנקניקיות איטלקיות חמות, מתפוררות2largesבצל, חתוך לקוביותבצל, חתוך לקוביות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)(צינור גדול)(צינור גדול)227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק הודו או 4 כוסות מיםמרק הודו או 4 כוסות מים3(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בקוביות בשר צבי או 2 ק בקוביות בשר צבי או 2 ק " ג בשר4(חוֹרֶף)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי בתפריט? נסה זיווג עם קאווה, גרנאש ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Marques de Caceres קאווה. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 16 דולר.
Marques de Caceres Cava
Marques de Caceres Cava
צבע קש חיוור לתחייה על ידי בועות בסדר. זר פירות הדר עם הערות של בריוש. מקסים ועגול בפה עם מבנה מרענן ומאוזן. גימור תוסס שמדגיש את הבועות העדינות שלה.אפריטיף מרענן, קאווה זה מתחתן היטב עם דגים ופירות ים, פסטה, אורז, מנות מתובלות, מטבח אסייתי, וכל סוגי הקינוחים.