קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות4
ציון בריאות85
מגזין

צ'ילי מק, בסגנון מקסיקני

צ'ילי מק, בסגנון מקסיקני
צ'ילי מק, בסגנון מקסיקני עשוי להיות מתכון טוב כדי להרחיב את הרפרטואר העיקרי שלך כמובן. המתכון הזה מכסה %70 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 1922 קלוריות, 93 גרם חלבון ו 100 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, לכו לחנות ותביאו פלפל, פלפל צ'ילי פובלנו, שמן תירס ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה מושלם עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. זה הוא יקר מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. . נסו צ'ילי מק, בסגנון מקסיקני, צ'ילי ירוק, בסגנון מקסיקני, ו צ'ילי דלעת בסגנון מקסיקני מהיר (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור כדי לצלות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מניחים פלפלים על תבנית אפייה ומניחים בתנור. אפשר לעור להשחיר ולשרוף, הפיכת הפלפלים צ ' ילה עד שכל הצדדים נעשים. (הערה: לא לבשל יתר על המידה.) כאשר הם נעשים, למקם אותם בשקית נייר חותם. בתוך כ 15 עד 20 דקות, להוציא אותם מתוך השקית לקלף את העור כל אחד מתחת למים זורמים.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
פלפליםפלפלים
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
3
הסר את הגבעולים והזרעים, ואז לקצוץ.
מרכיבים שתצטרך
זרעיםזרעים
4
מחממים שמן בתנור הולנדי על אש בינונית. לסחוט צ ' וריסו מתוך תרמילים לתוך השמן החם. עם כף עץ, לשבור את הנקניק, ומבשלים כ 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
צ ' וריסוצ ' וריסו
נקניקנקניק
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
תנור הולנדיתנור הולנדי
5
הסר נקניק, ולהניח בצד. מערבבים בצל לתוך שמן, ומבשלים עד רך שקוף. מערבבים שום, ומבשלים 1 דקה. מערבבים בפלפלים poblano, וחום דרך 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל Poblanoפלפל Poblano
נקניקנקניק
שוםשום
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
6
להגדיל את החום גבוה, ומערבבים עגבניות עם נוזל, שעועית שחורה, מים, מקרוני, מלח, פלפל, אורגנו. מביאים לרתיחה נמוכה. להפחית את החום נמוך; לכסות, ולבשל, ערבוב מדי פעם, עד המקרוני הוא אל דנטה, על 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שעועית שחורהשעועית שחורה
מקרונימקרוני
עגבנייהעגבנייה
אורגנואורגנו
פלפלפלפל
מיםמים
מלחמלח

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם בחירה מצוינת לצ ' ילי. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. Avinyo Cava Reserva עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
Avinyo Cava Reserva
Avinyo Cava Reserva
פירות לבנים בהירים לשלב עם הערות טוסט. על החיך היין טרי ותוסס. זוגות עם כרישה, נקניקיות, romesco, עגבניות, aïoli.