קושימומחה
מוכן ב1 ש, 50 דק.
מנות20
ציון בריאות11
מגזין

צ'ילי עוף צמחוני

צ'ילי עוף צמחוני
המתכון צ'ילי עוף צמחוני מוכן בסביבות 1 שעה ו 50 דקות והוא בהחלט מצוין ללא גלוטן וללא חלב אפשרות לאוהבי אוכל אמריקאי. מנה אחת מכילה 151 קלוריות, 11 גרם חלבון, ו 4 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 20 מנות סועדים.. 3 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה עובד גם הר ד ' אובר במחיר סביר מאוד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. מתכון זה מ טעם הבית דורש מרק עוף נוסף, סלרי, שיני שום ועוף. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 55%, שהוא מוצק. נסו צ'ילי צמחוני, צ'ילי צמחוני, ו צ'ילי צמחוני עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקומקום מרק גדול מחממים שמן.
מרכיבים שתצטרך
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
2
מוסיפים את שמונת המרכיבים הבאים. מכסים ומבשלים על אש בינונית-נמוכה במשך 15 דקות או עד שהירקות רכים פריכים. מערבבים פנימה את המרק, העוף, השעועית, העגבניות, הצ ' ילי, הסוכר החום, הכמון, הכוסברה, האורגנו, רוטב ווסטרשייר והמלח אם רוצים. מביאים לרתיחה; מנמיכים את האש. מכסים ומבשלים במשך שעה 1, תוך ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'
דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
3
בקערה קטנה שלבו את היין או המרק, עמילן התירס ואבקת הצ 'ילי; מערבבים לצ' ילי. מבשלים ומערבבים עד להסמכה.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף
1 פחית (12 אונקיות) סודה דיאטטית1 פחית (12 אונקיות) סודה דיאטטית
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

מרכיבים

9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקברוקולי קצוץברוקולי קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פחיות כל) שעועית כליות, שטוף סחוטפחיות כל) שעועית כליות, שטוף סחוט794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ניתן לקצוץ עגבניות, לא מצוחצחניתן לקצוץ עגבניות, לא מצוחצח2(חוֹרֶף)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1גדולגזר, קצוץגזר, קצוץ1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבש או מרק עוף נוסףיין לבן יבש או מרק עוף נוסף9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה3(חוֹרֶף)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעוף בקוביות מבושלעוף בקוביות מבושל1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעמילן תירסעמילן תירס3שיני שום, טחוןשיני שום, טחון1( חצילים)פלפל ירוק, קצוץפלפל ירוק, קצוץ113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול קצוץ צ'ילי ירוקיכול קצוץ צ'ילי ירוק2(חוֹרֶף)כל כמון טחון, כוסברה טחונה ואורגנו מיובשכל כמון טחון, כוסברה טחונה ואורגנו מיובש1גדולכרישה או 4 בצלים ירוקים (חלק לבן בלבד), קצוציםכרישה או 4 בצלים ירוקים (חלק לבן בלבד), קצוצים1( חצילים)פלפל אדום מתוק, קצוץפלפל אדום מתוק, קצוץ1( חצילים)בצל אדום, קצוץבצל אדום, קצוץ11 קילו קישואים,מלח, אופציונלימלח, אופציונלי2(חוֹרֶף)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

צ ' ילי עוף עובד ממש טוב עם קאווה, שיראז וגרנאש. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. ויינרט קאבס דה ויינרט עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
ויינרט קאבס דה ויינרט
ויינרט קאבס דה ויינרט
עמוק אודם טון עם סגול נוצץ מעיינות שלה יציב ונמרץ מבנה. העושר הטאני שלו מבטיח את אורך חייו, אך פרי בשל דיסקרטי שורר. יין מאוזן בעל גוף מלא שיש בו זיכרונות של אלון בגימור הארוך. תערובת של קברנה סוביניון, מלבק ומרלו.