קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות15
ציון בריאות15
מגזין

צ'ילי עם הודו ושעועית

צ'ילי עם הודו ושעועית
צ'ילי עם הודו ושעועית נטול גלוטן, וללא לקטוז ומספק כ 15 מנות. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. במנה עיקרית זו יש 214 קלוריות, 22 גרם חלבון ו 2g של שומן למנה. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. 33 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה הוא זול למדי מתכון לאוהדים של אוכל אמריקאי. . אם יש לכם שעועית, אבקת צ'ילי, טורקיה הקרקעוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו צ'ילי הודו עם שעועית לבנה, בעבודה: צ'ילי הודו עם שעועית שחורה חלפיניו, ו צ'ילי הודו עם בטטות ושעועית שחורה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מבשלים הודו, בצל ופלפל ירוק בסיר מרק גדול או תנור הולנדי על חום בינוני עד טורקיה היא כבר לא ורודה, על 10 דקות, ערבוב לעתים קרובות; גריז עודף גשם. מערבבים עגבניות מבושלות, שעועית צ 'ילי, שעועית כליות, שעועית פינטו, שעועית שחורה, פלפל חלפיניו, שום, אבקת צ' ילי, מולסה, כמון, קוביית בוליון, אורגנו, מלח, ופלפל קאיין לתערובת טורקיה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
עגבניות מבושלותעגבניות מבושלות
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
מרקמרק
פלפל ירוקפלפל ירוק
שעועית צ ' ילישעועית צ ' ילי
שעועית שחורהשעועית שחורה
שעועית פינטושעועית פינטו
מולסהמולסה
אורגנואורגנו
שוםשום
טורקיה כולהטורקיה כולה
כמוןכמון
בצלבצל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
להביא צ ' ילי לרתיחה, להפחית את החום נמוך, לכסות את הסיר. מבשלים עד שהירקות רכים וטעמים מעורבבים, כ -20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
ציוד שתשתמש בו
סירסיר

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי עובד ממש טוב עם קאווה, גרנאש ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. Casteller קאווה ברוט עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Casteller קאווה ברוט
Casteller קאווה ברוט
הקסטלר ברוט קאווה מציג תפוח ירוק וניחוחות הדר. בפה, יש לו טעמים פריכים, טריים עם הערות הדר ליים ורק מגע של מתיקות. יש לזה טעם טרי, נקי ועצבני.