קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות4
סוגי מאכליםסלט
מגזין

צ'יפוטלה-סלט תירס

צ'יפוטלה-סלט תירס
צ'יפוטלה-סלט תירס נטול גלוטן, וצמחוני מנה צדדית. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 172 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 8 גרם שומן. אם יש לכם בצל וואלה וואלן, מלח ופלפל, מיץ ליים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 20 דקות. נסו סלט תירס צ'יפוטלה, סלט תירס צ'יפוטלה עם בייקון בגריל, ו שעועית ברביקיו צ'יפוטלה וסלט תירס (מתכונים דומים).

הוראות

1
להדליק גריל או לחמם מחבת גריל.
2
מברשת את פרוסות תירס ובצל עם שמן זית וגריל על חום גבוה בינוני עד חרוך כתמים אבל עדיין פריך מעט, על 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
בואו להתקרר מעט, ולאחר מכן לחתוך את הגרעינים מן הקורים לחתוך בגסות את הבצל.
מרכיבים שתצטרך
4
בקערה בינונית, מערבבים את השמנת החמוצה עם מיץ הלימון, צ 'ילי צ' יפוטלה קצוץ ובצל ירוק ומערבבים את התירס והבצל החרוך. מתבלים את סלט התירס במלח ופלפל ומגישים מיד.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי בתפריט? נסה זיווג עם קאווה, גרנאש ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. Totus Tuus Cava עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
Totus Tuus Cava
Totus Tuus Cava
Totus Tuus Cava מציג ניחוחות בהירים של אפרסק, לימון, גרידת תפוזים, עם מגע של שוש. היין מרוכז, מישוש וצפוף בפה, עם אופי רך, סלעי לטעמי ההדרים, הפרי הבור והאניס שלו. מראה עושר וחיות בפה והגימור הבהיר ארוך.