קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות21
מגזין

צ'יפוטלה-צלעות חזיר פטל

צ'יפוטלה-צלעות חזיר פטל
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני מנות עיקריות, אז נסו צלעות חזיר צ'יפוטלה-פטל. צופה בדמות שלך? מתכון ואינו מכיל גלוטן,, ללא חלב וידידותי לפודמפה כולל 426 קלוריות, 43 גרם חלבון, ו 14 גרם שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. 1 אדם התרשם מתכון זה. צאו לחנות ואספו פלפל צ'יפוטלה ברוטב אדובו, צלעות חזיר, מלח ועוד מספר מצרכים להכין אותו היום. כדי לנצל את שימורי הפטל תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם טארט בייקוול עם שימורי פטל כמו קינוח. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 68%. הציון הזה די טוב. נסו פטל בלסמי צ'יפוטלה צלעות חזיר בגריל, צלעות חזיר סיר חרס עם רוטב צ'יפוטלה בלסמי פטל, ו צלעות חזיר צ'יפוטלה עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בסיר קטן מבשלים ומערבבים שימורים ופלפל צ ' יפוטלה על אש בינונית עד לחימום. שמור 1/4 כוס להגשה.
מרכיבים שתצטרך
צ 'ילי צ' יפוטלהצ 'ילי צ' יפוטלה
משמרמשמר
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מפזרים חזיר עם מלח; מברישים ברוטב הפטל שנותר.
מרכיבים שתצטרך
רוטב פטלרוטב פטל
חזירחזיר
מלחמלח
3
משמנים קלות מתלה גריל או מחבת צלייה. צלעות גריל, מכוסה, על אש בינונית או לצלות 4 ב. מחום 4-5 דקות מכל צד או עד שמדחום קורא 145 מְזוּיָד.
ציוד שתשתמש בו
מחבת ברוילרמחבת ברוילר
מדחום מטבחמדחום מטבח
גרילגריל
4
תן לעמוד 5 דקות לפני ההגשה.
5
מגישים עם רוטב שמור.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

קאווה, שיראז וגרנאש הם בחירה מצוינת לצ ' ילי. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא וילארנאו נ. ב. ברוט רוז תווית בהשראת קאווה גאודי. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -19 דולר.
וילארנאו נ. ב. ברוט רוז קאווה גאודי בהשראת תווית
וילארנאו נ. ב. ברוט רוז קאווה גאודי בהשראת תווית
ורד רזרבה של וילרנאו ברוט מיוצר מ טרפט, זן מקומי, ו פינו נואר. הוא מזדקן במשך 15 חודשים על ליס. קאווה זה מראה צבע ורוד בהיר עם מורכבות ארומטית יפה על האף כולל פירות טריים כמו תות. על החיך טרי, חלק ופירותי עם זאת לא מתוק. אידיאלי עם מנות פסטה, פיצה, פאייה ופידו. מגישים צונן מאוד.