קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות5
מגזין

צ'יפוטלה-תפוחי אדמה מתוקים מייפל

צ'יפוטלה-תפוחי אדמה מתוקים מייפל
תפוחי אדמה מתוקים צ'יפוטלה מייפל יכול להיות רק המנה הצדדית שאתה מחפש. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 157 קלוריות, 2 גרם של חלבון ו3 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם רוטב אדובו, פלפל, צ'יפוטלה צ' ילה ברוטב אדובו, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. עם כפית ציון של 35% המנה הזאת די גרועה. מתכונים דומים: צ'יפוטלה-פירה מייפל בטטות, צ'יפוטלה, כתום, מייפל פעמיים תפוחי אדמה מתוקים אפויים, ו מייפל צ'יפוטלה קלוי בטטות וכרוב ניצנים.

הוראות

1
מניחים תפוח אדמה בסיר, ומכסים במים; מביאים לרתיחה. להפחית את החום, ומבשלים 15 דקות או עד במכרז; לנקז. להחזיר תפוחי אדמה למחבת.
מרכיבים שתצטרך
2
להוסיף מרכיבים שנותרו; להכות עם מיקסר במהירות בינונית עד חלקה.

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי עובד ממש טוב עם קאווה, גרנאש ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. מחנות יובה Y Reserva de La Familia 40th Anniversary Cuvee Cava עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
יובה Y מחנות Reserva de La Familia 40th Anniversary Cuvee Cava
יובה Y מחנות Reserva de La Familia 40th Anniversary Cuvee Cava
זהב חיוור בצבע, זה קאווה יש ניחוחות של אפרסקים לבנים בשלים, בגט קלוי עם רמזים של לימון הדר ומשמשים. החיך עשיר ורחב עם טעמים של תפוח ירוק, תה ירוק יסמין ושקדים קלויים. זה קאווה טבע ברוט הוא מאוד תכליתי כי לא מינון הוסיף, ולכן החומציות והבועות לנקות את החיך לאחר כל ביס. מנות מומלצות: שרימפס שום, בס ים מיסו-במרינדה, טונה מצופה שומשום, עוף טיקה מסאלה וג ' אמון איבריקו.