קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות14
מגזין

צדפות לא מבושלות עם שני רטבים.

צדפות לא מבושלות עם שני רטבים.
צדפות גלם עם שני רטבים נטול גלוטן,, חלב חינם, ו pescatarian ומספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 3 גר' של חלבון, 1 גרם של שומן, וסך הכל 128 קלוריות. אם יש לך שאלוט, כוסברה, מלח, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו צדפות עם שני רטבים, קערות כוח גלם, ו בראוניז זרעי קנבוס גלם (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את כל החומרים יחד בקערה קטנה. מתבלים במלח לפי הטעם. מקררים למשך 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
עבור רליש ג ' ינג ' ר ליים: בסיר בינוני, לשלב את המיץ, שום, זנגביל ודבש ולהביא לרתיחה על חום גבוה. להפחית בחצי ולהניח בצד להתקרר. לקלף את הלימונים ו julienned את ההתלהבות. הפרד את הבשר למקטעים. כאשר הסירופ התקרר לטמפרטורת החדר, מוסיפים את הבצל, הכוסברה, חלקי הסיד, ואת ההתלהבות. מתבלים לפי הטעם במלח ופלפל ויוצקים לקערה לא תגובתית.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
שאלותשאלות
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
סירופסירופ
דבשדבש
מיץמיץ
לייםליים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
קערהקערה
3
מגישים בטמפרטורת החדר על הצדפות.
מרכיבים שתצטרך
צדפותצדפות

מרכיבים

1פיריד שימורי צ'יפוטלהפיריד שימורי צ'יפוטלה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוסברה קצוצה בצפיפותכוסברה קצוצה בצפיפות2(חוֹרֶף)כוסברה קצוצה בצפיפותכוסברה קצוצה בצפיפות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זנגביל טרי טחוןזנגביל טרי טחון2ציפורןשום, קצוץ דקשום, קצוץ דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים2(יכול להיות או להרחיק)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ ליים טרימיץ ליים טרי3לייםליים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ תפוזים טרימיץ תפוזים טרי4ריבס, קצוץ טרי או קפואצדפות שונותצדפות שונות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פלפל שחור סדוקפלפל שחור סדוק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל טחון טרימלח ופלפל טחון טרי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשאלוט קצוצים דקשאלוט קצוצים דק2שאלוט, קצוץ דקשאלוט, קצוץ דק