קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות1
ציון בריאות22
מגזין

צדפות מאודות מהירות

צדפות מאודות מהירות
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל צדפות מאודות מהירות. זה מתכון חלב חינם pescatarian מגיש 1 . מנה זו מכילה סביב 19 גרם חלבון 1 גרם של שומן, וסך הכל 246 קלוריות. גשו לסופר וקנו ירקות, צדפות, מיץ לימון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב רוטב הסויה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת לימון קמח תירס עם רוטב שוקולד Lapsang Souchong כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 20 דקות. נסו צדפות מאודות עם ורמיצ'לי, צדפות מאודות בצדפים, ו צדפות מאודות ברוטב סויה ושמן שום (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, Chenin Blanc, פינו נואר

שרדונה, שנין בלאן ופינוט נואר הם בחירה מצוינת לצדפות. שרדונה ושנין בלאן הם גפרורים גדולים לצדפות בגריל או צרוב. אם הצדפות שלכם מותאמות עם בייקון או בשר נרפא אחר, נסו פינו נואר מקורר קלות. Chateau Ste. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
שאטו סטי. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה
שאטו סטי. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה
"שרדונה בארות ההודית שלנו מספק אופי פירות טרופיים מושך האופייני לאתרים חמים כמו מדרון Wahluke. אני אוהב את טעמי האננס והחמאה הבשלים של שרדונה ומרקם עשיר וקטיפתי. נסה את זה עם צדפות, סקמפי או פסטה עם רטבים עשירים."בוב ברטו