קושיקשה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות2
ציון בריאות2
מגזין

צדפות שום וצ'ילי

צדפות שום וצ'ילי
המתכון שום & צדפות צ'ילי יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך על 1 שעה ו 20 דקות. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 6 גר' של חלבון, 4 גרם של שומן, וסך הכל 123 קלוריות. והוא יספק כ 2 מנות. 25 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. לך לחנות ותביא שמן שומשום, לא בחירה שלך, מירין, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. נסו צדפות מוקפצות עם ריבת צ'ילי תאילנדית ובזיליקום, ספגטי עם צדפות ושום, ו צדפות בגריל עם חמאת שום (מתכונים דומים).

הוראות

1
לנקות את הצדפות ולספוג במי מלח (1 כפית מלח במים 2 1/2 כוסות) לפחות 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
1 עוף אורגני שלם חתוך ל-10 חתיכות1 עוף אורגני שלם חתוך ל-10 חתיכות
תפוחי אדמה יוקון זהב, שטופים וחתוכים לקוביות בינוניותתפוחי אדמה יוקון זהב, שטופים וחתוכים לקוביות בינוניות
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הם הבחירה העליונה שלי לצדפות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. אתה יכול לנסות יין בדיעבד שרדונה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 26 דולר לבקבוק.
יינות בדיעבד שרדונה
יינות בדיעבד שרדונה
השרדונה שלנו מ-2018 מקורו בכרמים בקרנרוס ובאוק נול. מותסס נירוסטה, ולאחר מכן בגיל שלושה חודשים על lees אלון צרפתי ניטראלי, היין מראה חומציות רבה, משקל ותחושה הפה. זה 100% שרדונה מראה חומציות שמורות בדרך כלל עבור יינות אל חלד בלבד. זה שרדונה מאוזן להפליא.