קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות0
מגזין

ציפוי קרמל מלוח

ציפוי קרמל מלוח
תמיד כיף שיש עוד מתכון של ציפוי, אז תנו הזדמנות ל ציפוי קרמל מלוח. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון צמחוני יש 260 קלוריות, 0 גר' של חלבון, ו 20 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 8 מנות. לך לחנות ותביא מים, תמצית ונילן, חמאה, ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. מתכון זה מ צ'או יש 1 אוהדים. ציון זה הוא רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). נסו ציפוי קרמל מלוח + ספר בישול בגידה, עוגות שוקולד עם ציפוי קרמל מלוח, ו עוגות שוקולד עם ציפוי קרמל מלוח (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים בקצרה יחד סוכר מגורען ומים בסיר קטן ומביאים לרתיחה מעל חום בינוני גבוה. המשך בישול, ללא ערבוב, עד התערובת הופכת ענבר כהה בצבע, על 6 עד 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
הסר מהחום ולהוסיף לאט קרם ווניל, ערבוב עם כף עץ עד חלקה לחלוטין. להפריש עד מגניב למגע, כ -25 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
קרםקרם
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
3
שלב חמאה ומלח בקערה של מערבל לעמוד מצויד מצורף ההנעה והכה על מהירות בינונית גבוהה עד אור בצבע ורך, על 3 דקות. להפחית את המהירות נמוכה, להוסיף אבקת סוכר, ומערבבים עד משולב לחלוטין.הפעל מערבל כבוי לגרד את הצדדים של הקערה, ולאחר מכן להוסיף קרמל. מקציפים ציפוי על מהירות בינונית גבוהה עד אוורירי ומעורב היטב, על 2 דקות. מכסים ומקררים עד נוקשה, כ 45 דקות, לפני השימוש.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
ציפויציפוי
קרמלקרמל
חמאהחמאה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קינמון טחון, אגוז מוסקט טרי מגורר וציפורן טחון, מעורבבקינמון טחון, אגוז מוסקט טרי מגורר וציפורן טחון, מעורבב
קערהקערה